آماده‌باش کامل یمنی‌ها برای مقابله با متجاوزان + فیلم

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 - 21:40

در پاسخ به توصیه‌های رهبر جنبش انصارالله یمن، استان‌های مختلف این کشور برای مقابله با آمریکا در نبرد دریایی به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم از یمن، تغییراتی عمده در سطح منطقه حاصل شده است و قدرت‌های نظامی قوی در سطح منطقه هستند که از سلاح‌های پیشرفته و امکانات و تجهیزاتی برخوردارند که تعداد و نوع آن مشخص نیست، حملاتی که در عمق سرزمین‌های اشغالی روی داد و کشتی‌ها و ناوهای آمریکایی هم از حملات در امان نماندند تا جایی‌که آمریکا اخیرا اعلام کرد که از دریای سرخ عقب‌نشینی کرده است.

بر اساس این گزارش، یمن و نیروهای نظامی آن با همه تشکیلات خود اعلام کرده‌اند که در حالت آماده‌باش و آمادگی و هوشیاری کامل هستند و با همه متجاوزان مقابله خواهند کرد.

سرتیپ ستاد "فتح الوصابی" سرتیپ فرمانده پلیس دریایی یمن گفت: بنا به دستورات و توصیه‌های اخیر "عبدالملک الحوثی" ما در نیروی دریایی در حالت آماد‌ه‌باش کامل هستیم و نیروی دریایی اعم از فرماندهی و یگان‌ها و تشکیلات مختلف در حالت آماده‌باش کامل هستند.

سرلشکر "احمد البشری" یکی دیگر از فرماندهان انصارالله در الحدیده گفت: ما امروز مرحله چهارم آموزش و آمادگی نظامی نیروهای بسیج را درچارچوب آمادگی و آماده‌باش کامل در همه عرصه‌ها شروع کرده‌ایم و ملت بزرگ یمن حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین که شاهد بزرگ ترین مظلومیت در عصر حدیث است، اعلام می‌کند و ما امروزه آمادگی بالای خود را برای مقابله با متجاوزان اعلام می‌کنیم.

به گزارش العالم ، هزاران نفر از نیروهای نظامی و رزمندگان یمنی با شرکت در مانورهای نظامی اعم از دریایی، هوایی و زمینی همانند زمانی که با آمریکا و عواملش وارد نبرد مقدس شدند،‌ آماده مبارزه با متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستند.

پربیننده ترین خبرها