واکنش جهاد اسلامی به اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره

واکنش جهاد اسلامی به اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 - 22:44

جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تعطیلی دفتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در سرزمین های اشغالی باهدف تلاش این رژیم برای سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی علیه فلسطینیان صورت گرفته است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) اقدام کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی دفتر شبکه الجزیره قطر را در فلسطین اشغالی محکوم کرد و آن را در راستای مخفی کردن جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد،‌ تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی یک اقدام هدفمند برای سرپوش گذاشتن بر حقیقت و مخفی کردن جنایت‌های جنگی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی است.

این جنبش با اشاره به همزمانی تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی با تهدیدات رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به رفح، گفت که دشمن در تدارک ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین است و سعی در تحریف واقعیت‌ها، کارشکنی در انتقال حقایق به جهانیان و تحمیل روایت‌های خود بر فضای رسانه‌ای دارد.

این جنبش از نهادهای بین‌المللی و رسانه‌های مختلف خواست تا تلاش برای رسواسازی جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را بیشتر کنند.

در همین ارتباط، جهاد اسلامی با اشاره به شهادت ۱۴۱ نفر از خبرنگاران و تیم رسانه‌ای، از ایفای نقش موثر و جانفشانی روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه در پوشش اخبار حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه قدردانی کرد.

این جنبش همچنین خواستار تداوم تلاش‌های الجزیره برای رساندن صدای مظلومان و بی‌گناهان باریکه غزه به گوش جهانیان شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که کابینه وی به اتفاق آرا با تعطیلی دفتر شبکه خبری تلویزیونی الجزیره قطر در فلسطین اشغالی موافقت کرد.

پربیننده ترین خبرها