حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 - 08:34

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که سحرگاه امروز (دوشنبه) پایگاه هوایی نظامی اشغالگران صهیونیست را در ایلات هدف حمله پهپادی قرار داده است.

العالم ـ عراق

بنابر این گزارش، مقاومت اسلامی عراق بامداد دوشنبه اعلام کرد که در حمله پهپادی سحرگاه امروز پایگاه هوایی نظامی اشغالگران صهیونیست را در ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق خاطرنشان کرد که بر اساس ادامه رویکرد این نیرو در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، حمایت از ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف نیروهای اشغالگر در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به اهداف اشغالگران در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها