کمین نیروهای القسام؛ هلاکت ۲ نظامی صهیونیستی

کمین نیروهای القسام؛ هلاکت ۲ نظامی صهیونیستی
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 - 11:16

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه ديروز دوشنبه اعلام کرد که در انفجار ساختمانی، در نزدیکی منطقه "نتزاریم"، در مرکز باریکه غزه، دو افسر ارتش صهيونيستي به هلاكت رسيده و یک افسر دیگر به شدت مجروح شد.

العالم - فلسطين اشغالي

ارتش اشغالگر صهيونيست اعلام کرد: "دفتر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اجازه انتشار این خبر را داد که جنگجویان گروهبان "عیدو آویو" اهل کریات یام و گروهبان "کالکیدان مهری" روز گذشته در انفجار ساختمان محل اقامتشان در نزدیکی کریدور نتزاریم در شمال باریکه غزه کشته شدند.

این بیانیه افزود: "دو نیروی دیگر ارتش مجروح اند که حال یکی از آنها وخیم است و با بالگرد برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شده اند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که حادثه روز گذشته "نتزاریم" در شمال غزه، به دنبال انفجار ناشی از موشک ضد تانک یا گلوله‌های خمپاره بوده، که در اثر آن یک ساختمان با وجود نیروهای ذخیره ارتش اسرائيل در داخلش منفجر شده است وارتش اشغالگر همچنان در حال بررسی این موضوع است.

قابل ذکرست گردان‌های القسام عصر دیروز از بمباران مقر ارتش اشغالگر در محور "نتزاریم" اينبار در جنوب شهر غزه با خمپاره‌های کالیبر سنگین خبر دادند.

القسام در بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: نیروهای مقاومت این گردان، یک نیروی مکانیزه صهیونیستی را در محور "السیکا" واقع در منطقه المغرقه در مرکز باریکه غزه، در کمین مواد منفجره و راکت‌های F16 که از سوى خود اشغالگران صهیونیست به سمت غیرنظامیان شلیک شده اما منفجر نشده بود،گرفتار کردند.

محور نتزاریم همان کریدوری است که که شهر غزه و شمال آن را از مناطق مرکز و جنوب غزه جدا می‌کند.

براساس این گزارش از آغاز عملیات زمینی در غزه در 17 اکتبر گذشته، حدود 263 سرباز ارتش اشغالگر "اسرائیل" به هلاکت رسیده اند که جمعا تعداد آنان از آغاز جنگ در 7 اکتبر تاکنون ، به 608 نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها