حمايت از انقلاب بحرين افزايش يافته است

حمايت از انقلاب بحرين افزايش يافته است
دوشنبه 11 دی 1391 - 18:34

منامه، العالم - سياستمدار بحريني گفت: در سايه استقامت مردم انقلابي بحرين، آگاهي حقوقدانان و سياستمداران نسبت به انقلاب و انتفاضه مردمي افزايش و موضع نمايندگان و برخي اقشار تغيير يافته و در راستاي حمايت از جنبش اعتراضي مسالمت آميزمردم قرار گرفته است.

"ابراهيم كمال الدين " معاون رئيس جمعيت "الوعد" بحرين، روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: افزايش آگاهي شهروندان و گروه هاي ملي و اجتماعي نسبت به حقوق شهروندي، موجب شده تا آنها هم اكنون به خوبي حقوق خود و نيازهاي اين مرحلۀ دشوار بحرين را بشناسند و همه اينها ناشي از انتفاضه اي است كه در بحرين به وجود آمده  و به آگاهي مردم عمق داده است.
وي افزود: خواستۀ مردم، ایجاد تغييرات بنيادي، ريشه اي و دموكراتيك است و علي رغم تشديد سركوب ها، حملات، شكنجه و زنداني كردن مردم، هيچ گونه عقب نشيني از سوي آنها صورت نگرفته و نخواهد گرفت، زيرا مطالبات مردم كاملا با قوانين بين المللي و ارزش هاي ملي و آسماني  تناسب دارد.
اين سياستمدار بحريني بر ادامه روش هاي اعتراضي مسالمت آميز مخالفان كه از زمان آغاز انتفاضه در سال گذشته تا كنون دنبال مي شود، تاكيد كرد.
كمال الدين ادامه داد: همه سازمان هاي بين المللي، حقوقي و نيز پارلمان اروپا از تنظيم سند منامه كه مورد توافق مخالفان بود ابراز رضايت  كردند و به دنبال آن هيات پارلمان اروپايي به بحرين عزيمت كرد. اين سند در گزارش شريف بسيوني رييس كميته حقيقت ياب بحرين، و گزارش هاي سازمان هاي حقوقي و بشر دوستانه نيز به چشم مي خورد.
معاون جمعيت الوعد تاكيد كرد: مخالفان بر تحقق خواسته های خود و انجام تغييرات و مشاركت دادن مردم در تصميم گيري هاي كشور اصرار دارند و جنبش هاي اعتراضي تا تحقق خواسته هاي مردم  ادامه خواهد داشت.
وي تصریح کرد: برخي نمايندگان مجلس از جمله خالد عبدالعال، خواستار مذاكره مخالفان و دولت هستند. حتي مردمي كه حامي رژيم بودند به اين باور رسيده اند كه روش مسالمت آميز مخالفان به پيروزي خواهد رسيد و در نهايت حقوق شهروندان به آنها بازخواهد گشت و مردم، مبدأ تصميم گيري خواهند شد.
MKH-31-13:45
 
 

 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها