دبیرکل حزب الله لبنان :

دشمن از فرصت هاي موجود استفاده مي كند

دشمن از فرصت هاي موجود استفاده مي كند
پنج‌شنبه 19 ارديبهشت 1392 - 21:06

العالم - دبيركل حزب الله لبنان تصريح كرد : رويدادهاي منطقه به دشمن براي استفاده از فرصتهاي موجود كمك مي كند و دشمن از فرصتها استفاده نموده اما امت ما فرصتها را از دست مي دهد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم ، دبيركل حزب الله لبنان پنجشنبه شب در ادامه سخنان خود به مناسبت سالگرد تاسيس راديو نور وابسته به مقاومت خاطرنشان كرد : وقتي اسراييل دريافته تمام طرفها در اطرافش سكوت كرده اند، چرا از اين فرصت استفاده نكند، به ويژه پس از آنكه دشمن دريافت رژيمهاي عربي پس از بهار عربي بيش از گذشته آماده عدول از حقوق هستند.
وي گفت :  دشمن در جريان بهار عربي و قيامهاي مردمي دچار رعب شديد شده بود و ملت فلسطين اميدوار بود بهار عربي باعث شود اعراب بيش از گذشته به حقوقشان تمسك جويند؛ اما دريافت وزراي عرب آماده عدول از حقوق هستند، آيا اين ناراحت كننده نيست؟
نصرالله با بيان اينكه سوريه با جنگي شديد مواجه است ، يادآور شد :  از سوي ديگر اينگونه فرض مي كنند كه ايران در محاصره است، رژيمهاي عربي نيز با فلسطين، موضوع آوارگان فلسطيني، مسجدالاقصي و كليساي مقدس به عنوان بار سنگين تاريخي برخورد مي كنند. متاسفانه عده اي مي گويند مسجد الاقصي در اولويت نيست بلكه اولويت در آن است كه چگونه  با يكديگر در سوريه و عراق بجنگيم و لبنان را به سوي جهنم سوق دهيم. 
وي افزود :  دشمن مي خواهد نه فقط طرف فلسطيني بلكه رژيمهاي عربي يهوديت اين رژيم را به رسميت بشناسند، اين همان هدف جان كري وزير خارجه آمريكا از سفر به منطقه است، مردم بايد خطرات به رسميت شناخته شدن يهوديت اسراييل براي موضوع آوارگان، مقدسات، فلسطينيان 1948 و مبارزه ملت فلسطين را بدانند.
دبيركل حزب الله لبنان تاكيد كرد : آنان آماده نيستند اموال مسلمانان سني را در سومالي كه مردم آن از گرسنگي مي ميرند، صرف كنند و نمي خواهند به طور واقعي از مردم بيت المقدس براي باقي ماندن در اراضي شان حمايت كنند، حتي اگر بهاي آن معادل يك باشگاه فوتبال باشد اما آماده اند به يهوديان پول و غرامت بدهند.

ادامه دارد

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها