اسد مصمم به تجهیز حزب الله به سلاح پيشرفته است

اسد مصمم به تجهیز حزب الله به سلاح پيشرفته است
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 23:11

نماينده پارلمان سوريه بر جديت دولت بشار اسد درخصوص تجهیز مقاومت به سلاح پيشرفته تاكيد كرد و گفت: محور مقاومت متشكل از سوريه، ايران و حزب الله هرگز اجازه نخواهند داد كه طرح آمريكايي – اسرائيلي در سوريه اجرا شود.

شريف شحاده روز جمعه در گفتگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: آمريكا رويكرد منافقانه اي دارد و به طور مداوم رنگ عوض مي كند و سوري ها از اين امر به خوبي آگاهند اما اعراب از اين مساله غافلند و بايد چشمان خود را باز كنند.
وي با بیان اینکه اين گفته آمريكايي ها كه مي خواهند اوضاع سوريه را حل كنند و نمي خواهند تراژدي عراق تكرار شود؛ دروغي بيش نيست بلكه آمريكا از مواضع سوريه مي ترسد و اينكه روند امور در خاورميانه و بيخ گوش رژيم اسرائيل برهم بخورد؛ گفت: آمريكا اين گونه شايعات را ترويج مي كند اما در مجموع از گروه هاي مسلح و درصدر آنها جبهه تروريستي النصره حمايت مي كند.
وي آمريكا را به تلاش براي طولاني كردن بحران سوريه و حل نشدن آن به نفع رژيم صهيونيستي متهم كرد.
شحاده با اشاره به اقتدار سوريه تاكيد كرد: اين ارتش و ملت سوريه است كه معادله جديدي را برقرار كرده و نه آمريكا كه دريافته است مزدورانش نتوانسته اند ماموريت محوله را به انجام برسانند به همين دليل مي داند كه گريزي از راه حل سياسي نيست.
وي به سخنراني اخير سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان اشاره كرد و گفت: وي پيام هاي زيادي به آمريكا فرستاد مبني بر اينكه سوريه تنها نيست و موضع ايران نيز در قبال بحران سوريه روشن است.
نماينده پارلمان سوريه تاكيد كرد كه سوري ها به سيد حسن نصرالله ، دبيركل حزب الله لبنان و كلامش اطمينان دارند.
شحاده گفت: آنچه در سوريه در جريان است، خواسته هاي دموكراتيك واصلاحات ونظاير آن نيست بلكه يك درگيري بين طرح مشترك آمريكايي، اسرائيلي قطري، سعوي و تركي خواهان تسليم كردن همه منطقه و طرح مشترك سوري و ياراني با مشاركت حزب الله و مقاومت است كه خواهان كرامت امت عربي و اسلامي است.
MKH-10-11:45

پربیننده ترین خبرها