هجوم شهرک نشینان صهیونیست به اراضی فلسطینیان

هجوم شهرک نشینان صهیونیست به اراضی فلسطینیان
دوشنبه 23 ارديبهشت 1392 - 22:26

شهرك نشينان صهيونيست صبح امروز (دوشنبه) با حمله به مزارع فلسطيني ها در جنوب نابلس واقع در كرانه باختري رود اردن، خساراتي به زمين هاي كشاورزي آنان وارد كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، " غسان دغلس " مسئول پرونده شهرك سازي در شمال كرانه باختري رود اردن گفت: حدود ساعت سه و نيم بامداد امروز شهرك نشينان به روستاي الساويه يورش بردند و به تخريب يك گلخانه و آسيب زدن به لاستيك هاي سه تراكتور و نوشتن شعارهايي کینه توزانه بر روي ديوارها و برخي از قبرها در قبرستان فلسطيني ها اقدام كردند."

 

دغلس با اشاره به اينكه اين اولين باري نيست كه شهرك نشينان صهيونيست چنين اقداماتي را مرتكب مي شوند، گفت سه شهرك به نام هاي شيلو ، نعيلي و رحاليم در اطراف روستاي الساويه وجود دارد و مشخص نيست كه شهرك نشينان از كدام يك از اين شهرك ها به روستاي الساويه حمله ور شده اند.

حدود 3500 فلسطيني در روستاي الساويه كه مساحت آن 115 هکتار است، زندگي مي كنند و رژيم اسرائيل شش هزار مترمربع از اين منطقه را به ساخت منزل براي شهرك نشينان صهيونيست اختصاص داده است.

 

شاهدان در جنوب الخليل گفته اند كه شهرك نشينان از شهرك "حفات ماعون"، پس از آتش زدن كشتزارهاي گندم، به سمت اين شهرك فرار كردند.

به دنبال كشته شدن يك شهرك نشين صهيونيست در ماه گذشته، شهرك نشينان تقريباً همه روزه به روستاهاي عرب نشين مجاور شهرك هاي صهيونيست نشين يورش مي برند و به آزار و اذيت فلسطيني ها و تخریب اراضی و اموال آنان اقدام مي كنند.

پربیننده ترین خبرها