وحشيگري تروریست آدم خوارسوری همه را خشمگین کرد

سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 - 17:05

العالم - سازمان دیده بان حقوق بشر رفتار" ابو صقر" تروریست سوری در بیرون کشیدن قلب از جسد یک نظامی ارتش سوریه و خوردنش را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم در تصاویری ویدئویی که اخیرا منتشر شده است، یک سرکرده گردانی شورشی در مرکز حمص از جسد یک سرباز کشته شده سوری، قلبش را در می آورد و می خورد.

دیده بان حقوق بشر با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی، اعلام کرد: شخصی که در تصویر مشاهده می شود،  فرمانده گردانی از شورشیانی سوری است که در سال جاری روستاهای مرزی لبنان را هدف قرار می دادند.

این شخص ابو صقر نام دارد و فرمانده گردان عمر فاروق است.

وی در هنگام انجام این عمل وحشیانه می گوید: به خدا سوگند که ما قلب و جگر شما سربازان بشار اسد ... را می خوریم ... وی با اشاره به شورشیان گردانش می گوید: ما قهرمانان باباعمر هستیم.

پیتر بوکارت از اعضای دیده بان حقوق بشر که ویدئوی اصلی این اقدام وحشتناک را دیده است، می گوید: منابع وابسته به مخالفان هویت ابو صقر رئیس گردان عمر فاروق را تایید کرده اند.

وی می افزاید: اینگونه اقدامات علیه اجساد سربازان دشمن در جنگ مصداق "جنایت جنگی" است و در این تصاویر ویدئویی این جنایات با جنگ لفظی فرقه ای همراه شده است.

پیتر بوکارت می گوید: در نسخه اصلی فیلم، ابو صخر به مردانش دستور می دهد که جنازه علوی ها را تکه تکه کنید و قلبهایشان را از بدن در آورید و بخورید.

پیش از این نیز ابو صقر در ویدئویی در حال شلیک یک راکت به سوی روستایی در لبنان مشاهده شده بود؛ ویژگی وی در دو تصویر که شناسایی او را آسان می کند، ژاکت سیاه و یک انگشتر خاص است.

جالب اینکه این اقدام سرو صدای ائتلاف مخالفان را هم درآورده است و آنها نیز که حامیان مستقیم این تروریست ها هستند، اقدام ابو صقر را محکوم کردند.

 معاذ الخطیب رئیس مستعفی شورای مخالفان سوری بارها جنایات گروه های تروریستی را رد کرده بود.

ندیم حوری معاون خاورمیانه دیده بان حقوق بشر در واکنش به این اظهارات، می گوید: اینکه مخالفان سوری تنها به محکومیت این اقدام بسنده کنند و دولت بشار اسد را مسئول خشونت ها بدانند، اصلا کافی نیست.

پیش از این نیز اقدامات خشونت باری چون سر بریدن نظامیان و غیر نظامیان، پرتاب مردم از روی سقف ساختمان های بلند، کشتار زنان و کودکان سوری و ... از سوی تروریست های سوری مشاهده شده بود. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها