نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در لبنان، تشریح کرد:

دلیل هماهنگی رژیم های عربی با صهیونیستها

دلیل هماهنگی رژیم های عربی با صهیونیستها
پنج‌شنبه 26 ارديبهشت 1392 - 14:56

العالم، بیروت - نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در لبنان گفت: دلیل هماهنگی رژیم های عربی با واشنگتن در مسأله فلسطین این است که در صورت نابودی رژیم صهیونیستی، این رژیم ها نیز ساقط می شوند.

"ابوعماد الرفاعي" به شبكه خبري العالم گفت: نتیجه سازش رژيم هاي عربي با دشمن صهيونيست برای امت مسلمان شكست، نكبت و آورگي بوده است؛ این رژيم ها فقط شعار سرداده  و هیچ كاري از پيش نبردند، اما مقاومت فلسطين، دشمن صهيونيست را وارد بحران موجوديت كرد.

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين افزود: مقاومت باعث به وجود آمدن دوران جديدي شد که دوران پيروزي مقاومت و شكست هاي اشغالگران است.

وي درباره سازش كاري رژيم هاي عربی، اظهار داشت: رژيم هاي عربی برخلاف انتظارات ملت هاي خود گام برمي دارند.

الرفاعی با اشاره به پیروزی های مقاومت در زمینه های مختلف در برابر دشمن صهیونیستی، تأکید کرد: انتظارات و اهداف رژيم هاي عربی با ملت هاي آنها متفاوت است و رژيم هاي عربی همه تلاش خود را براي حفظ تاج و تخت خود به کار می گیرند و مساله فلسطین هزینه بقاي آنها را می دهد.

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين گفت: تشکیلات خودگردان در نتیجه فشارهای بسیاری که به آن وارد می شود مجبور به امتيازدهي بيشتري می شود.

الرفاعی با هشدار درباره توطئه رژیم های عربی ضد مقاومت تأکید کرد: مراجعه رژيم هاي عربی به واشنگتن درباره مسأله فلسطین به اين دليل است كه آنها درك مي كنند كه فروپاشي رژيم صهیونیستی به منزله فروپاشي خودشان خواهد بود.


Swh -05-22-53

پربیننده ترین خبرها