تاكيد جهاد اسلامي برمقاومت تا محو اسراييل

تاكيد جهاد اسلامي برمقاومت تا محو اسراييل
پنج‌شنبه 26 ارديبهشت 1392 - 15:58

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين با تاكيد بر ادامه مقاومت تا محو رژيم صهيونيستي گفت: هر گونه طرحي در زمينه مشروعيت بخشيدن به اين رژيم از سوي هر یک از طرف های فلسطينی مردود است.

خضر حبيب روز چهارشنبه در حاشيه راهپيمايي فلسطينيان غزه در سالروز نكبت (سالروز اشغال فلسطين و تاسيس رژيم صهيونيستي) در گفتگو با شبكه خبري العالم، با دردناك توصيف كردن اين واقعه براي ملت فلسطين و امت اسلامي تاكيد كرد: فلسطينيان خواهان تمامي سرزمين خود و حقوق كامل خويش هستند و در راس آنها حق بازگشت قرار دارد.

 

وي تاكيد كرد: حرف ملت فلسطين اين است كه رژيم صهيونيستي نامشروع و غاصب است و بايد از سرزمين فلسطين ريشه كن شود تا خوشبختي به اين ملت و ملت هاي عربي و اسلامي بازگردد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي افزود: مقاومت تا زمان محو رژيم صهيونيستي و بازگرداندن فلسطين به آغوش ملت هاي عربي و اسلامي ادامه خواهد داشت و اين مبارزه تا زمان نابودي اين غده سرطاني و رفع شر آن از ملت عربي و اسلامي برقرار خواهد بود.

 

وي درباره آشتي گروه هاي مختلف فلسطيني گفت: همه ما در فلسطين با يك عزم ملي مي كوشيم اين آشتي برقرار شود و تفرقه ها جاي خود را به اتحاد دهد تا بتوانيم همگي در برابرتوطئه هاي صهيونيسم كه دشمن ما و تمام كشورهاي عربي و اسلامي است، بايستيم.

حبيب خاطرنشان كرد: جنگ رژيم صهيونيستي فقط جنگ با ملت فلسطين نيست و اگرچه ما بزرگ ترين قرباني وجود صهيونيست ها در منطقه بوديم اما هدف اين رژيم همه كشورهاي عربي و اسلامي در منطقه است.

 

وي اظهار داشت: همه ملت ها بايد در قبال آزادسازي فلسطين و حفاظت از مسجدالاقصي در برابر رژيمي كه ازحمايت همه نيروهاي استكبار جهاني برخوردار است، مسووليت پذير باشند.

حبيب با اشاره به راهپيمايي هاي گسترده اي كه امروز در سالگرد روز نكبت انجام شد، گفت: همه ملت فلسطين به صورت يكپارچه در تظاهرات ضد صهيونيستي در سالروز نكبت شركت و بر بازپس گيري سرزمين خود از اشغالگران صهيونسيت تاكيد كردند.


امروز شصت و پنجمين سال نكبت يعني تاسيس رژيم صهيونيستي و آوارگي و كوچ اجباري فلسطينيان از خاك آبا و اجدادي آنهاست.
FA

پربیننده ترین خبرها