برنامه آل‌خلیفه برای ساکت کردن "نبیل رجب"

برنامه آل‌خلیفه برای ساکت کردن
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 11:55

رئیس زندانی مرکز حقوق بشر بحرین تأکید کرده است که مسئولان رژیم آل خلیفه تلاش می کنند او را در خصوص جرمهایی که در زندان روی می دهد ساکت کنند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، "نبیل رجب" دو روز پس از اعلام ناپدید شدنش در زندان توانست با خانواده اش تماس بگیرد.
سایت "صوت المنامه" دراینباره نوشت: نبیل رجب پس از تماس با خانواده اش در پاسخ به این سؤال که چرا با آنها تماس نگرفته، تأکید کرد که از تلفن کردن منع شده است؛ 50 ثانیه بعد تماس تلفنی نبیل رجب با خانواده اش قطع شد.
نبیل رجب پس از آن دوباره با خانواده اش تماس گرفت و گفت  "من را از صحبت درباره آنچه که اتفاق افتاده منع کرده اند؛ من از وقوع جنایتی بزرگ اطلاع یافته ام و آنها می خواهند من را ساکت کنند" .. پس از آن نیز دوباره تماس قطع شد.
"سمیه رجب" همسر رئیس مرکز حقوق بشر بحرین تأکید کرد، نبیل رجب که در زندان "جو" زندانی شده است، دو روز قبل با وی تماس گرفته و با صدایی خشمگین و نگران با او صحبت کرد و پس از 3 دقیقه تماس قطع شد.
وی افزود: نبیل رجب در زندان جو با چشمان خود شکنجه وحشیانه 7 یا 8 کودک و نوجوان را دیده که خون از بدن آنها جاری بود .. نبیل رجب تأکید کرد که چند نیروی پلیس در حال ارتکاب این جنایت وحشیانه بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها