اعتراض به بی توجهی تشکیلات خودگردان به فلسطینی ها!

اعتراض به بی توجهی تشکیلات خودگردان به فلسطینی ها!
يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 20:08

العالم - بروکسل - شرکت کنندگان در یازدهمین کنفرانس سالانه فلسطینی های مقیم اروپا به بی اعتنایی تشکیلات خودگردان برای اعزام نماینده به این کنفرانس اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، شرکت نداشتن تشکیلات خودگردان فلسطین در این کنفرانس خشم فلسطینی های مقیم اروپا را برانگیخت و حاضران اعلام کردند امتناع دفتر نمایندگی تشکیلات در بروکسل برای شرکت در کنفرانس، عدم مشروعیت تشکیلات خودگردان را ثابت کرد. 

"ماجد الزیر" دبیر کنفرانس سالانه فلسطین در مصاحبه با العالم بر لزوم مقابله با اقدام های  غیرقانونی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: متأسفانه هیأتی از دفتر نمایندگی تشکیلات خودگردان در این کنفرانس حضور نیافت و ما به عدم حضور هیأت دفتر نمایندگی تشکیلات خودگردان شدیدا معترض هستیم .

براساس این گزارش حاضران در یازدهمین کنفرانس سالانه فلسطینی های مقیم اروپا در بروکسل پایتخت بلژیک ، همچنین ضمن اشاره به لزوم تغییر موضع کشورهای اروپایی درباره فلسطین، از نگاه نه چندان جدی کشورهای عربی به این موضوع انتقاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یازدهمین کنفرانس فلسطینی های مقیم اروپا که همزمان با شصت و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین ( روز نکبت ) در بروکسل پایتخت بلژیک برگزار شد؛ همچنین بر لزوم تغییر سیاست های کشورهای اروپائی در قبال قضیه فلسطین تاکید کرد.

فلسطینی های مقیم اروپا و جمعی از شخصیت های سرشناس عربی از جمله راشد الغنوشی رئیس جنبش نهضت اسلامی تونس در بزرگترین کنفرانس سالانه فلسطینی های مقیم اروپا حضور داشتند؛ که در آن خواستار مشارکت گسترده در راهپیمائی روز جهانی قدس شدند.

در این اجلاس موضوع هایی چون بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین های اشغالی، قدس، اسرای فلسطینی و محاصره غزه بررسی شد و شرکت کنندگان اعلام کردند که هرگز از حق بازگشت آوارگان و دیگر حقوق ملت فلسطین چشم پوشی نخواهند کرد.

"عادل عبدالله" دبیر کل کنفرانس فلسطینی های مقیم اروپا در مصاحبه با شبکه خبری العالم، گفت: کشورهای عربی در حال تغییر و تحول هستند؛ اما توجه و اهتمام خاصی به قضیه آوارگان فلسطینی و اشغال فلسطین نمی شود و اعراب باید بدانند که ملت فلسطین بیش از پیش برای بازپس گیری حقوق خود مصمم است.

19-12:10  

پربیننده ترین خبرها