یک دهه تلاش برای تخریب شخصیت محبوب بحرینی ها

یک دهه تلاش برای تخریب شخصیت محبوب بحرینی ها
يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 22:16

العالم، منامه - رئیس شورای مرکزی جمعیت الوفاق بحرین، گفت: رسانه های مزدور آل خلیفه بیش از 10 سال است که علیه شخص عیسی قاسم مطالب تحریک امیز منتشر می کنند و حتی خواستار اعدام وی شده اند.

"جمیل کاظم" به شبکه خبری العالم، گفت: حمله به منزل آیه الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی بحرینی ها که مظهرهمزیستی مسالمت آمیز است، نشانگر نبود امنیت در کشور است؛ امنیت برای آل خلیفه به مفهوم منافع طبقه حاکم و حامیانش و برای مردم امنیت اجتماعی است.

رئیس شورای مرکزی جمعیت الوفاق بحرین، تصریح کرد: آل خلیفه که ادعای دموکراسی، قانون، عدالت، شفافیت و مشارکت اجتماعی را دارد، کاملا برعکس ادعاهای خود عمل می کند؛ فساد مالی، اداری، چنبره زدن بر مسند قدرت، چپاول اموال عمومی و ایجاد ناامنی در کشور از مشخصات بارز حکومت آل خلیفه است.

جمیل کاظم خاطرنشان کرد: رسانه های رسمی آل خلیفه بیش از 10 سال است که علیه شیخ قاسم تبلیغات منفی به راه انداخته و مطالب تحریک آمیزعلیه ایشان منتشر می کنند؛ این رسانه ها خواهان محاکمه، تبعید، سلب تابعیت و حتی اعدام او شده اند.

عضو ارشد جمعیت الوفاق تاکید کرد: شیخ عیسی قاسم رهبر دینی و از مراجع تشیع در جهان اسلام است و پیروانی در بحرین و دیگر نقاط جهان دارد و همچنین یک شخصیت ملی نیز هست؛ بنا براین شخصی ناشناس نیست که آل خلیفه بتواند به راحتی به وی متعرض شود.

حمله روز جمعه نظامیان آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی با واکنش شدید مردم بحرین و حامیان وی در خارج از بحرین همراه شده است.

بامداد روز جمعه ده ها نظامی مسلح رژیم آل‌خلیفه با حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رئیس شورای اسلامی علمای بحرین، خسارتهایی به منزلش وارد کردند.

05-15-06

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها