حزب الله: سقوط سوریه توهم است

حزب الله: سقوط سوریه توهم است
پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 - 09:56

معاون دبیرکل حزب الله لبنان پاکسازی شهر القصیر در سوریه را ضربه ای به منافع آمریکایی – صهیونیستی – تکفیری دانست و تأکید کرد، این امر ثابت می کند که تلاشها برای براندازی نظام سوریه توهم است.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ نعیم قاسم" در بیانیه ای پس از پاکسازی شهر مهم و راهبردی القصیر از وجود گروه های مسلح و تروریستی، گفت: جنگ امروز (در سوریه) فقط یک عنوان دارد و آن هم مقابله با رژیم اسرائیل و کسانی است که به این رژیم خدمت می کنند.
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: امروز ثابت شد که تکیه کردن به براندازی نظام سوریه توهم است، و موضع گیری بر اساس دستاوردهای طرح آمریکایی صهیونیستی شکست خواهد خورد.

وی اظهار داشت: صاحبان زمین ثابت قدم تر هستند و همواره در مقابله با توطئه گران و اشغالگران پیروز می شوند .
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: دستاورد القصیر ضربه ای سخت به طرح سه جانبه آمریکایی – صهیونیستی – تکفیری و در مقابل نقطه ای روشن به نفع طرح مقاومت در سوریه وارد کرد، و جنجال و تبلیغات رسانه ای بین المللی و منطقه ای نمی تواند واقعیتهای تاریخی و جغرافیایی را تغییر دهد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با دعوت دوباره برای حل بحران سوریه از راه های سیاسی و کوتاه کردن دست سارقان بین المللی و جلوگیری از دست درازی آنان به کشورهای عربی منطقه جهت کمک به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ملتهای منطقه برای باز پس گرفتن اراضی و حقوق خود مصمم شده اند و خداوند نیز آنان را یاری می کند.

پربیننده ترین خبرها