هلاکت 1500 تروریست النصره در قصیر

هلاکت 1500 تروریست النصره در قصیر
يکشنبه 19 خرداد 1392 - 12:03

روزنامه نگار و کارشناس سیاسی سوری از هلاکت بیش از 1500 تن از عناصر گروه تروریستی النصره در عملیات پاکسازی قصیر خبر داد.

"محمد نصور" روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: عملیات نیروهای ارتش سوریه در قصیر و همچنین حمایت نیروهای مقاومت از مناطق لبنانی نشین در برابر جبهه النصره باعث شد ضربه های سنگینی به گروه های تروریستی در این شهر وارد شود.
محمد نصور گفت: در عملیات پاکسازی قصیر بیش از 1500 تن از تروریستهای النصره به هلاکت رسیدند و مجروحان آنان نیز برای درمان به طرابلس گریختند.
محمد نصور تأکید کرد: درحالیکه از آغاز جنگ در سوریه همه به اقدامات گروه های مسلح و تروریستی تکیه کرده بودند، این گروه ها در همه صحنه های نبرد در دمشق، حلب و دیگر مناطق خسارتهای سنگینی را متحمل شدند.
نصور خاطرنشان کرد: تروریستها پس از شکست در داریا همه توجه خود را متمرکز قصیر کردند به صورتیکه کار به جایی رسید که آنان می گفتند دیگر امکان ندارد ارتش سوریه وارد قصیر شود.
وی افزود: حتی آمریکا تا 24 ساعت قبل از اعلام پاکسازی کامل قصیر، در این فکر بود که از این شهر به عنوان یکی از برگه های برنده خود در مذاکرات این ماه (ژنو2) استفاده کند.
محمد نصور ادامه داد: حمایت تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی همچنان ادامه دارد، و ادعاهای غرب مبنی بر کاهش این حمایتها فقط مصرف رسانه ای دارد.
این روزنامه نگار و کارشناس سوری خاطرنشان کرد: تروریستها اکنون پس از شکست در سوریه در حال بازگشت به کشورهای خود در اروپا هستند و اکنون آنان خطری برای هم وطنان خود به شمار می آیند.

MKH-8-23:39

پربیننده ترین خبرها