امام مسجد الاقصی: مفتی قطر خائن و دروغگو است

امام مسجد الاقصی: مفتی قطر خائن و دروغگو است
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 14:34

امام مسجد الاقصی، مفتی قطر را به دلیل صدور فتوای "جهاد در سوریه" به خیانت و دروغگویی متهم کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ صلاح الدین بن ابراهیم ابوعرفه" در واکنش به فتوای اخیر "یوسف قرضاوی" مفتی قطر تأکید کرد؛ اگر این افراد صادق هستند، موضوع جهاد و آزاد سازی فلسطین اشغالی در فتواهای آنان اولویت داشت.
روزنامه الاهرام به نقل از شیخ صلاح الدین نوشت: پیروان یک دین واحد با یکدیگر جهاد نمی کنند.
وی ادامه داد: چگونه درهای بهشت از دمشق گشوده شده  .. ما در همسایگی سوریه و در فلسطین، غزه و بیت المقدس تحت اشغال قرار داریم و هیچ کس چه به زبان و چه با عمل خواستار جهاد در این سرزمین نشده است. !!!
ابوعرفه گفت: اگر آنها صداقت داشتند، موضوع فلسطین اشغالی در اینگونه دعوتهای آنان اولویت داشت؛ بیت المقدس از 60 سال قبل اشغال شده است، آنها طی این مدت کجا بودند و چرا مانند سوریه سرباز نفرستادند و ارتش تشکیل ندادند.
امام مسجد الاقصی خاطرنشان کرد: گروه‌هایی که به نام دین به سوریه آمده‌اند از دین بسیار فاصله دارند؛ زیرا هر کسی که با برافراشتن پرچم اسلام برای ریختن خون یک مسلمان اقدام کند و یا به ناموس و مال او تجاوز کند، هر کس که بخواهد باشد، او خائن و دروغگو است. 
ابوعرفه اظهار داشت: امت اسلامی یکپارچه است و یک دین و کتاب و پیامبر دارد، و کسی که به بدنبال تفرقه در این امت باشد و یا به روی آن سلاح بکشد از این امت نیست؛ پیامبر اسلام (ص) فرموده است "پس از من کافر نشوید و یکدیگر را نکشید".
شیخ ابوعرفه با بیان اینکه هیچگاه از گفتن سخن حق و حمایت از دوستان و برادرانش خودداری نمی کند، امنیت و صلح را برای سوریه خواستار شد و دعا کرد که دشمنان این کشور شکست بخورند.

"یوسف قرضاوی" اخیرا در خطبه های نماز جمعه دوحه پایتخت قطر، علوی های سوریه را "نصیریه" توصیف کرد و مدعی شد: "علوی‌ها حتی از یهودیان و مسیحیان نیز کافرتر هستند."
مفتی قطر از همه مسلمانان در سراسر جهان خواست برای کمک به شورشیان مسلح و تروریست های خارجی به شهر القصیر سوریه بروند و - به ادعای وی – "با حزب الله بجنگند".

حملات تند این مفتی قطری به سوریه و مقاومت در حالی است که وی هیچگاه اعتراضی به اقدامات جنایتکاران رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین و لبنان نداشته و حتی اخیرا در اظهاراتی، نگراني واشنگتن درباره رژيم صهيونيستي بي مورد دانسته و گفته است، "مخالفان سوريه براي اسرائيل خطر ندارند"!

پربیننده ترین خبرها