با ساخت 600 واحد مسكوني شهرک نشین صورت می گیرد،

تکمیل حلقه آخر براي غصب کامل قدس

تکمیل حلقه آخر براي غصب کامل قدس
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 17:06

كابينه رژيم صهيونيستي مجوز ايجاد بيش از 600 واحد مسكوني در نزديكي بيت حنينا در قدس را صادر كرد و به اين منظور، اراضي نزديك به اين روستا را به بهانه نزديك بودن به شهرك صهيونيست نشين "بسغات زئيف" مصادره كرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبكه خبري العالم، مصادره اين زمين ها سبب خواهد شد كه منازل فلسطيني ها در قدس، در مركز شهرك هاي صهيونيست نشين قرار گيرد و از همه سو توسط شهرك هاي صهيونيست نشين محاصره شود و به اين ترتيب، اسرائيلي ها ورود و خروج فلسطيني ها را به طور كامل تحت كنترل خود قرار خواهند داد و فلسطيني ها ديگر فقط با مجوز رژيم اشغالگر قادر به تردد خواهند بود.

اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي طرحي براي توسعه اين شهرك صهيونيست نشين دارد تا آن را به بزرگ ترين شهرك صهيونيست نشين منطقه قدس تبديل و كمربند امنيتي شهرك هاي صهيونيست نشين اطراف قدس را كامل كند و آن را تا شهرك صهيونيست نشين معاليه ادوميم در شرق و شهرك صهونيست نشين تپه فرانسوي در جنوب گسترش دهد.

"ابوعمر غرابله" مالك يكي از منازل فلسطيني كه بر پايه اين طرح، منزل او غصب و تخريب خواهد شد، به العالم گفت: هر چه با آن ها صحبت مي كنم، مي گويند كه اين منطقه ، يك زمين بسته نظامي است. سئوال من اين است كه چه بايد بكنم؟ من 40 سال است كه در اين زمين ساكن هستم و اسناد و مدارك مالكيت و مدارك موسوم به كارت زرد را هم دارم اما آن ها حكم به مصادره زمين من داده اند و ادعا مي كنند چون من بي سواد هستم، براي ابلاغ مصادره زمينم، به من مراجعه نكرده اند.

كمربند شهرك هاي صهيونيست نشين، با اجراي اين طرح در مراحل آخر خود قرار مي گيرد و از بسغات زئيف به معاليه ادوميم، كوه ابوغنيم و شهرك ارئيل را شامل خواهد شد و كمربندي به دور قدس ايجاد و اراضي فلسطينيان قرباني اين طرح خواهد شد.

11-00:06
26

پربیننده ترین خبرها