سفیر آمریکا آشپز تلویزیون بحرین در ماه رمضان !

سفیر آمریکا آشپز تلویزیون بحرین در ماه رمضان !
پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 - 10:34

اقدام تلویزیون رژیم بحرین در اختصاص دادن یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان به آشپزی "سفیر آمریکا در منامه، با انتقاد و تمسخر شهروندان بحرینی همراه شده است.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزیون رسمی بحرین از مشارکت "توماس کرایسکی" سفیر آمریکا در منامه در برنامه آشپزی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
اعلام حضور سفیر امریکا در منامه در برنامه آشپزی ماه رمضان با حرف و حدیث های فراوانی همراه شده، به صورتیکه حتی شماری از نمایندگان و نمایندگان گروههای سیاسی طرفدار نظام نسبت به این اقدام به شدت اعتراض کرده اند.
در اطلاعیه ای که در این باره در پایگاههای اجتماعی منتشر شده است تصویر سفیر امریکا در کنار عهدیه احمد، مجری برنامه های تلویزیونی در حال تهیه این برنامه نشان داده شده است. قرار است برنامه مذکور به زبان انگلیسی پخش شود.
برخی از فعالان بحرینی با تمسخر این اقدام سفیر آمریکا گفته اند، وی که در ارائه دست پخت سیاسی کاملا وارد است، حال باید دید که در زمینه پخت غذا چه دست پختی دارد؟
یک شهروند بحرینی نیز با انتقاد شدید از این اقدام سفیر امریکا اظهار می دارد که از دست پخت وی خسته شده ایم.

از زمان آغاز انقلاب مردم بحرین در فوریه 2011 تاکنون، امریکا و اروپا با وجود انتقاد ظاهری و لفظی از سرکوب خشونتبار مردم به دست نیروهای رژیم آل خلیفه، همواره از منامه حمایت کرده و ابزارهای سرکوب معترضان را در اختیار این رژیم قرار داده اند.

ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا در بحرین مستقر است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها