صدور حکم بازداشت احمد الاسیر و خواننده لبنانی

صدور حکم بازداشت احمد الاسیر و خواننده لبنانی
دوشنبه 3 تير 1392 - 18:22

مسوولان لبنانی تاکید کردند که نیروهای ارتش کشور به تحرکات خود در منطقه صیدا تا پاکسازی کامل منطقه از اقدامات مسلحانه و تخریب "مربع امنیتی" یا همان مقر احمد الاسیر تکفیری و عامل فتنه های اخیر صیدا ادامه خواهند داد.

به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری العالم، پس از برگزاری نشستی به ریاست میشل سلیمان رییس جمهور لبنان و با حضور جان قهوجی فرمانده ارتش و جمعی از وزیران و افسران امنیتی، در بیانیه ای تاکید شد که نیروهای ارتش به اقدامات خود تا پاکسازی کامل منطقه از تحرکات مسلحانه و از بین بردن "مربع امنیتی" شیخ احمد الاسیر یا همان محل اختفای این شیخ تندروی تکفیری ادامه خواهند داد.

از سوی دیگر، قاضی صقر صقر دادستان کل نظامی لبنان، تعقیب احمد الاسیر و 123 نفر از هوادارانش از جمله برادر وی و نیز "فضل شاکر" خواننده مشهور را به سبب هدایت درگیریهایی که از روز یکشنبه تا کنون به کشته شدن شماری از سربازان ارتش لبنان منجر شد، خواستار شده است. 

یک منبع قضایی تاکید کرد که قاضی صقر، ابلاغیه تحقیق و بازجویی علیه این شیخ سلفی و 123 تن از هوادارانش از جمله برادرش و فضل شاکر و نیز دیگر افراد این گروه - که تحقیقات برای یافتن اسامی آنها ادامه دارد- تهیه کرده است.

قاضی صقر خواستار تعقیب و بازداشت و احضار آنها به دادستانی شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها