آمریکا و تولید گلوله نجس برای مبارزه با اسلام گرایان

آمریکا و تولید گلوله نجس برای مبارزه با اسلام گرایان
چهارشنبه 5 تير 1392 - 19:10

یک شرکت تسلیحاتی آمریکایی، برای مبارزه با اسلام گرایان تندرو، گلوله های نجس تولید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شرکت اسلحه سازی "ساوث فارک" اعلام کرد که گلوله هایی برای تفنگ ها و سلاح های کمری تولید کرده است که ویژه "به جهنم واصل کردن" تندروهای اسلام گرا است! ویژگی این گلوله ها آن است که در کلاهک گلوله از روغن خوک استفاده شده است و نام Jihawg Ammo به معنی "گلوله نجس" بر آن گذاشته شده است.

به گزارش الحقیقه سوریه، این شرکت که مقر آن در "دالتون گاردنز" در ایالات آیداهو قرار دارد، در توجیهی مضحک درباره این گلوله ها آورده است: از آنجا که این گلوله ها به روغن خوک آلوده است، گلوله هایی حرام و نجس برای مسلمانان به شمار خواهد رفت و به این ترتیب اگر کسی با این گلوله ها کشته شود از رفتن به بهشت محروم خواهد شد!!! بنابراین اگر با این گلوله ها یک تروریست مسلمان را بکشید نه تنها از خود دفاع خواهید کرد، بلکه او را به جهنم واصل خواهید کرد. این مساله سبب خواهد شد که انتحاری ها، پیش از هرگونه حمله، در عملیات خود که ممکن است آنها را از بهشت محروم کند، بازنگری کنند.

این شرکت، سپس در بیانیه جداگانه ای ادعا کرد که تولید این گلوله ها، فوراً نتیجه بخش واقع شد و سبب شد جنبش طالبان افغانستان، رسما با گشایش دفتر در دوحه قطر موافقت کند و مذاکرات صلح با آمریکا را آغاز کند و این اتفاق دقیقاً پنج روز پس از اعلام ساخت گلوله های نجس صورت گرفت!! این درحالی است که طالبان سال هاست به طور غیر رسمی در دوحه حضور دارد.

 

پربیننده ترین خبرها