نتانیاهو: حزب الله، جدی‌ترین خطر برای اسرائیل است

نتانیاهو: حزب الله، جدی‌ترین خطر برای اسرائیل است
دوشنبه 10 تير 1392 - 20:55

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حزب الله را جدی‌ترین خطر برای اسرائیل دانست و اعلام کرد که خطر ناشی از حزب الله به صورت فزاینده و روزافزون شدت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نتانیاهو در دیدار با "انریکو لیتا" همتای ایتالیایی خود گفت: اسرائیل با چالش هایی ملموس در منطقه مواجه است.

وی با وارد کردن اتهام تروریسم به حزب الله لبنان، ادعا کرد که این حزب به همراه ایران در 30 کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی مرتکب عملیات تروریستی می شود.

نتانیاهو افزود: حزب الله سعی داشت در بلغارستان و قبرس نیز مرتکب تجاوزاتی شود، اما تلاش های این حزب ناکام ماند.

نخست وزیر رژیم جنایتکار صهیونیستی در ادامه خطاب به جامعه جهانی و اروپا پرسید: اگر حزب الله سازمانی تروریستی نیست، به من بگویید که سازمان تروریستی کدام است؟!

وی همچنین ادعا کرد که اسرائیل و اروپا منافع مشترکی در تضمین جلوگیری از توسعه برنامه اتمی یا توانمندی های نظامی هسته ای دارند.

نتانیاهو گفت: تا زمانی که ایران به غنی سازی اورانیوم ادامه می دهد و آن را از خاک ایران خارج نمی کند و به فعالیت های خود در تاسیسات غیرقانونی قم ادامه می دهد، اعمال فشار و تشدید تحریم ها بر این کشور باید ادامه یابد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی سپس تاکید کرد که حاضر است آنقدر با فلسطینی ها در چادر مذاکره بنیشند که از چادر دود سفید متصاعد شود.

وی افزود: ما خواهان آغاز مذاکراتی مسالمت آمیز در اسرع وقت و بدون هرگونه موانع هستیم. باید وارد چادر مذاکرات شویم و تا وقتی راه حلی برای پایان دادن به جنگ میان اسرائیل و فلسطینی ها بیابیم، در آن بمانیم. این هدف ماست و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا نیز در همین راستا در تلاش است.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها