بن لادن سوریه کشته شد

دوشنبه 10 تير 1392 - 23:19

شماري از عناصر مسلح از جمله يكي از رهبران و سرکرده جبهه تروريستي النصره در دير الزور سوریه كشته شدند.

به گزارش روز دوشنبه شبكه خبري العالم، "احمد سخني" ملقب به "بن لادن"رهبر جبهه تروريستي النصره در دو منطقه معدان عتيق و التبني، به همراه شماري از عناصر مسلح در درگيري با يكديگر بر سر تقسيم اموال مسروقه كشته شدند.

شماري از عناصر مسلح امروز در دو منطقه معدان عتيق و التبني در پي اختلاف بر سر تقسيم اموالي كه از خارج به دست آنها رسيده و نيز اموالي كه از شهروندان در منطقه التبني در ديرالزوربه سرقت برده بودند، با يكديگر درگير شدند كه بر اثر آن رهبر جبهه النصره و جمعي ديگر كشته شدند.

به گفته يك مقام مسوول، در اين درگيري از انواع تيربارها و بمبهاي تهاجمي استفاده شد كه به كشته شدن بسياري از تروريستها و تخريب سلاح ها و مهمات آنها منجر شد.

اين منبع افزود: از بارزترين كساني كه در اين درگيري كشته شدند، احمد سخني ملقب به بن لادن رهبر جبهه النصره در دو منطقه معدان عتيق و التبني است.

در شهر الميادين نيز در پي درگيري ميان يك گروه مسلح به رهبري ابومحمد الجولاني با گروهي ديگر به سرکردگی ابوبكربغدادي، دهها نفر از تروريستهاي جبهه النصره كشته شدند. اين درگيري نيز بخاطر اختلاف بر سر تقسيم اموالي كه از مردم به سرقت برده بودند، صورت گرفت.

شب گذشته نيز در پي اختلاف بر سر تقسيم اموال مسروقه شهروندان و نهادهاي دولتي، دو گروه مسلح كه برخي از آنها وابسته به جبهه النصره بودند، در شهر موحسن در ريف ديرالزور درگير شدند.

به گفته يك مقام مسئول، اين درگيري سبب كشته و زخمي شدن اكثر افراد دو گروه شد كه از ميان آن ها مي توان به خلف حبده العبد، خالد تركي و محمود الجاسم از جبهه النصره اشاره كرد.

خبرها از سوریه همچنین حاکی است که ارتش جاده بين المللي الرقه را به طور كامل تحت كنترل درآورده و ده ها نفر از افراد مسلح را كه اغلب آنها از گردان حذيفه بن يمان بودند، به قتل رسانده است.

در ريف دمشق نيز در درگيري ميان ارتش و گروه مسلحي كه براي نفوذ به منطقه الكباس تلاش مي كرد، جمعي از عناصر مسلح كشته شدند، اين در حالي است كه در محور شرقي در منطقه القابون واقع در شمال دمشق درگيريهاي شديدي ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها