پاکسازی یک روستای دیگر در حومه حلب

پاکسازی یک روستای دیگر در حومه حلب
سه شنبه 11 تير 1392 - 22:07

ارتش سوريه پس از تسلط كامل بر روستای "التوضيحی" در جنوب حلب، به پيشروی خود به سمت خان طومان ادامه داده و خسارتهای سنگينی به گروه های مسلح وارد كرد.

به گزارش شبكه خبري العالم، ارتش سوريه امروز (سه شنبه) با ادامه عمليات خود و هدف قرار دادن پناهگاه هاي تروريستي جبهه النصره و مراكز تجمع آنها در برخي از محله هاي حلب و روستاهاي آن، ضمن پاکسازی این روستا، تلاشهاي متعدد تروریست ها براي حمله به زندان مركزي را ناکام گذاشت و شماري از آنها را كشته و زخمي كرد.

پناهگاه عناصر مسلح در نزديكي "معمل البيره" كه براي حمله به بيمارستان الكندي آماده مي شدند، تخريب شد و بسياري از آنها كشته شدند. همچنين در رويارويي ارتش با برخي عناصر مسلح عضو جبهه النصره در هنگام حمله به زندان مركزي، بسياري از عناصر مسلح در كنار "معمل السيف" و رستوان الباكا و ساختمان كشاورزي در اطراف زندان به قتل رسيدند

همچنین یگان هايي از ارتش سوريه دست به چندين عمليات عليه مراكز تجمع عناصر مسلح در دو روستاي ماير و حريتان در حومه ی شمالی حلب زدند كه به كشته شدن تعداد زيادي از عناصر مسلح و تخريب اسلحه و مهمات آنها منجر شد.

از سوی دیگر شمار زیادی از عناصر يك گروه مسلح كه در حال غارت و راهزني در جاده "عرب فطومه" در خان العسل بودند، كشته و زخمي شدند. همچنین در درگيري ها ميان يگانهايي از ارتش با گروه هاي تروريستي تابع جبهه النصره در نزديكي مسجد حضرت يوسف  و شمال "معمل الحديد" و در نزديكي هتل هرشو و كشتزارهاي اطراف خان العسل، تعدادي از عناصر مسلح از پای در آمدند.

نيروهاي ارتش سوريه همچنین دو خمپاره انداز 130 میلیمتری را در روستاي اورم را منهدم كردند و شماری از عناصر مسلح گروه هاي تروريستي در كشتزارهاي الليرمون در حومه ی غربی حلب را به هلاكت رساندند.

در داخل شهر حلب نيز در درگيري هاي نيروهاي ارتش با عناصر مسلح در نزديكي انبار كتاب در محله اغيور و جنوب قصرالعدل و هتل الكارلتون، بسياري از عناصر مسلح كشته و سلاح هاي آنها منهدم شد.

ارتش همچنين در محله باب هود حمص نيز چندين ساختمان را تحت سيطره خود درآورد و شماري از عناصر مسلح را به قتل رساند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها