فلسطین به شبکه العالم نیاز دارد

فلسطین به شبکه العالم نیاز دارد
دوشنبه 17 تير 1392 - 11:45

العالم، فلسطین - فلسطینی ها می گویند شبکه العالم پیام مردم فلسطین و حقایق را درباره جنایات های رژیم صهیونیستی در این سرزمین اشغال شده به گوش جهانیان می رساند، به همین دلیل مردم فلسطین به این شبکه نیاز دارند.

رئیس ستاد مردمی مبارزه با احداث دیوار حائل و شهرک سازی صهیونیستی، قطع برنامه شبکه های ایرانی از جمله شبکه العالم از ماهواره های اروپایی را محکوم کرد و این اقدام را نشانه پوچ بودن ادعای دموکراسی در کشورهای غربی دانست.

"جمال جمعه" در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: این مساله ماهیت کشورهای استعمارگر مدعی دموکراسی را به خوبی نشان می دهد، زیرا آمریکا که خود را مهد دموکراسی معرفی می کند، شبکه های ماهواره ای و رسانه ها را از دسترس مردم خارج می کند. این اقدام به خوبی بیانگر سیاست واشنگتن در منطقه است و علامت سوال بزرگی را در برابر دموکراسی ادعایی غرب قرار می دهد.

" حسین الجمل" از رادیو " صدای مردم غزه" نیز به العالم، گفت: آمریکا تلاش می کند هرگونه پیام مخالف با تفکرات خود را از مردم پنهان نگاه دارد. قطع شبکه های ایرانی اقدامی کاملا سیاسی و متناقض با شعارهای غرب است؛ شعارهای خوش آهنگی که  بی وقفه غرب در صدد ترویج و نشر آن در منطقه است.
وی افزود: پیام ما به شبکه های ایرانی از جمله العالم این است که بیش از پیش به پایداری و استقامت خود ادامه دهند و سیاستهای رژیم صهیونیستی در قبال ملت فلسطین به ویژه حوادث شهر قدس را افشا کنند.

الجمل تاکید کرد: العالم در اطلاع رسانی در دوران جنگ غزه در سال 2008 و 2012، روند یهودی سازی قدس و بسیاری از رویدادهای منطقه بسیار فعال بوده است و پیام مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رساند، به همین دلیل فلسطینی ها به العالم نیاز دارند.

8-20:35

پربیننده ترین خبرها