تروریست های اخوان، کمک به مردم نبل و الزهراء را آتش زدند

تروریست های اخوان، کمک به مردم نبل و الزهراء را آتش زدند
سه شنبه 25 تير 1392 - 07:55

تروریست ها و افراد مسلح وابسته به جریان اخوان المسلمین سوریه، چند خودروی حامل کمک های غذایی و دارویی به دو شهر در محاصره نبل و الزهراء در شمال حلب را به آتش کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تروریست های وابسته به تیپ توحید - شاخه نظامی اخوان المسلمین سوریه - این خودروها را در نزدیکی شهر عندان هدف قرار داده و آنها را به آتش کشیدند.

این دو شهر که بیش از یک سال است در محاصره گسترده ترویست های خارجی به خصوص لیبیایی ها، افاغنه و چچنی هاست، در یک ماه گذشته هدف حملات خمپاره ای تروریست ها قرار گرفته است و حمله شبه نظامیان اخوان به خودروهای حامل کمک های انسانی به این دو شهر آن هم در ماه رمضان، نشان دهنده دستورات رسیده از ترکیه برای فشار بر مردم شیعه این دو شهر است.

دو شهر نبل و الزهراء که حدود 60هزار نفر جمعیت دارند، یکی از موانع مهم در راه ترکیه برای یکی کردن خط وهابی در شمال سوریه به شمار می رود و از این رو سازمان اطلاعات ترکیه به فرماندهی هاکان فیدان خطرناک ترین تروریست های فعال در سوریه را در اطراف این دو شهر مستقر کرده تا با نابودی آنها این خط وهابی - تروریستی شکل نهایی به خود بگیرد، مساله ای که با مقاومت مثال زدنی مردم این دو منطقه به هم چسپیده تاکنون راه به جایی نبرده است.

منابع مطلع به العالم گفته اند که ارتش سوریه که تا پایان ماه رمضان به درگیری ها در دمشق و حمص پایان می دهد، راهی استان حلب خواهد شد و این دو شهر را از محاصره نجات خواهد داد و از آنجا مرکز اصلی تروریست ها در شهرهای عندان، تل رفعت، بیانون، مایر و اعزاز را هدف قرار دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها