رئیس دفتر العالم در قاهره: ادعای دادستانی بی اساس است

رئیس دفتر العالم در قاهره: ادعای دادستانی بی اساس است
يکشنبه 30 تير 1392 - 14:01

رئیس دفتر شبکه العالم در پایتخت مصر ادعای دادستانی مبنی بر وجود دستگاه پخش ماهواره اس ان جی را بی اساس دانست.

"احمد السیوفی" رئیس دفتر شبکه خبری العالم در قاهره امروز (یکشنبه) گفت: نیروهای امنیتی هیچ دستگاه پخش ماهواره ای (SNG) که مدعی وجود آن در دفتر العالم بودند ، پیدا نکردند ولی با این حال همه تجهیزات و لوازم دفتر را مصادره کردند . 
السیوفی تأکید کرد: بیش از 30 نیروی امنیتی به دفتر العالم حمله کردند و همه تجهیزات و لوازم از جمله نوارهای ویدیویی و لوگو این شبکه خبر را با خود بردند . 
رئیس دفتر شبکه العالم در قاهره اظهار داشت: نیروهای امنیتی ادعا می کردند که دفتر شبکه العالم مجوز ندارد ولی ما به آنها گفتیم که پس از تلاش های بسیار توانستیم موافقت مسئولان  را برای دریافت مجوز دریافت کنیم.

وی ادامه داد: پیش از این حمله مدارک مورد نیاز را به مسئولان تحویل داده بودیم و آنها به ما گفتند که می توانیم فعالیت خود را آغاز کنیم ولی مجوز بعداً صادر خواهد شد. 
السیوفی خاطرنشان کرد: من را برای بازجویی به یک مرکز پلیس منتقل کردند و مدتی بعد اعضای بسیاری از مراکز حقوقی و مدنی بازداشت من را محکوم کردند و بسیاری از اعضای این مراکز برای اعلام همبستگی خود با شبکه العالم وارد مرکز پلیس شدند .
السیوفی گفت : من از مفاد حکم دادستانی کل برای حمله به دفتر شبکه العالم مطلع شدم؛ دادستانی در این حکم مدعی شده که دستگاه پخش ماهواره ای در دفتر شبکه العالم وجود دارد، ولی نیروهای امنیتی چنین دستگاهی را پیدا نکردند،  با این حال آنان همه تجهیزات و لوازم را مصادره کردند .


AM – 20 – 21:35

پربیننده ترین خبرها