نتانیاهو: آزادی بولارد در برابر آزادی اسرای فلسطینی

نتانیاهو: آزادی بولارد در برابر آزادی اسرای فلسطینی
سه شنبه 1 مرداد 1392 - 12:24

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد بنیامین نتانیاهو را برای آزادی جاسوس اسرائیلی در مقابل آزادی اسرای قدیمی فلسطینی رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزیون اسرائیل از پیشنهاد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به جان کری وزیر امور خارجه آمریکا پرده برداشت، نتانیاهو پیشنهاد کرد آمریکا جاناتان بولارد جاسوس اسرائیلی را از زندان های آمریکا آزاد کند و در مقابل او با آزادی اسرای قدیمی فلسطینی از زندان های این رژیم موافقت کند، اما جان کری این پیشنهاد را نپذیرفت.

تلویزیون اسرائیل افزود نتانیاهو چهارشنبه آینده جلسه فوق العاده کابینه خود را برای اتخاذ دو تصمیم برگزار خواهد کرد، تصمیم اول موافقت با همه پرسی مردمی برای دستیابی به راه حلی با فلسطینی ها است و تصمیم دوم دادن اختیارات لازم به او برای مذاکره با فلسطینی ها است.

از سوی دیگر منابع اسرائیلی تاکید کردند جلسه مذاکرات بین صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین و تزیپی لیونی وزیر اسرائیلی این هفته برگزار نخواهد شد بلکه هفته آینده برگزار می شود.

گفتنی است که آمریکایی ها در طول چند ماه گذشته مذاکرات مخفیانه ای را با حضور سران تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی برگزار کرده که هدف آن تشکیل دو کشور در فلسطین است، مساله ای که به نظر نمی رسد با توجه به شرایط موجود، راه به جایی ببرد و جان کری نیز مانند اسلاف خودش در برابر زیاده خواهی های سران رژیم صهیونیستی ناچار به تسلیم خواهند شد.

 

 

پربیننده ترین خبرها