ارتش مصر باعث ایجاد 168 تن زباله شد

ارتش مصر باعث ایجاد 168 تن زباله شد
شنبه 5 مرداد 1392 - 14:49

در پی تظاهرات دیروز در پایتخت مصر به دعوت ارتش این کشور، رئیس اداره پاکسازی و زیباسازی استان قاهره از جمع آوری 168 تن زباله برجا مانده از تظاهرات پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم "حافظ السعید" تاکید کرد: بامداد امروز ستادی با ماموریت محدود پاکسازی پسماندهای تظاهرات میلیونی " نه به تروریسم " که دیروز به دعوت عبدالفتاح السیسی در قاهره برگزار شده بود، تشکیل شد.
وی افزود: ماموریت این ستاد، پاکسازی میدان التحریر، اطراف کاخ ریاست جمهوری، خیابان المیرغنی، منطقه چراغ راهنمایی روکسی، خیابان خلیفه مامون و دیگر میدان هایی است که عرصه تظاهرات بود. علاوه بر آن زباله های انباشته شده نزدیک محل تجمع تحصن کنندگان "رابعه الدویه" که هواداران رئیس جمهور برکنار شده در آن جا هستند، پاکسازی خواهد شد.

حافظ السعید در مصاحبه با سایت "الیوم السابع" تاکید کرد که تیمی از ماموران نظافت و پاکسازی به همراه تجهیزات و خودروهای لازم برای این کار مامور شده اند و کار آن ها از بامداد امروز شنبه آغاز شده است و تاکنون 168 تن زباله های مختلف و بطری های پلاستیکی جمع آوری شده و مناطقی که عرصه تظاهرات بوده اند، کاملا پاکسازی شده اند.

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها