بانوان بازداشت شده در بحرین مهمترین پرونده مخالفان

بانوان بازداشت شده در بحرین مهمترین پرونده مخالفان
يکشنبه 6 مرداد 1392 - 12:26

رئیس بخش امور زنان در جمعیت وفاق بحرین گفت: پرونده بانوانی که به خاطر بیان دیدگاههای خود در انقلاب به زندان افتاده اند از مهمترین پرونده هایی است که جمعیت های سیاسی مخالف آن را در دستور کار خود قرار داده و در تلاش برای حل وفصل آن هستند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خانم "احلام الخزاعی" در نشستی با زنان روستای "النعیم" تصریح کرد: احزاب و جمعیت های سیاسی مخالف تلاشهای سیاسی، حقوقی و دیپلماتیک گسترده ای را برای تماس با نهادهای بین المللی انجام می دهند، تا پرونده این زنان بازداشت شده را به اطلاع آنها رسانده و از حقوق آنها دفاع کنند.
وی با اشاره به نقش زنان بحرینی در انقلاب و اثبات توانمندیهای آنها در حفاظت از هویت شرافتمندانه خویش با وجود نقض حقوق آنها در بحرین تصریح کرد: راهبرد ما مسالمت آمیز است.
الخزاعی درپاسخ به سوالی درخصوص جنبش تمرد بحرین که برای برگزاری تظاهرات گسترده علیه رژیم بحرین فراخوان داده است، گفت: ما از همه فعالیتها از جمله جنبش تمرد تا زمانی که به فعالیت مسالمت آمیز پایبند باشند، حمایت می کنیم.
وی همچنین به اهمیت سند منامه اشاره کرد و اظهار داشت: احزاب و جمعیت های سیاسی مخالف به این سند پایبند هستند زیرا بهترین راه برای حل اوضاع بحرین است.
الخزاعی بر اهمیت ادامه تحرک زنان برای بقای انقلاب تاکید کرد و گفت: عقب نشینی ملت از این مرحله به معنای خودکشی است، تازمانی که ظلم پابرجاست انقلاب ادامه دارد و تا تحقق خواسته ها متوقف نخواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها