تنها راه آل خليفه برای مقابله با اعتراضات مردمی

تنها راه آل خليفه برای مقابله با اعتراضات مردمی
يکشنبه 6 مرداد 1392 - 22:25

العالم، بیروت رئیس انجمن " قولنا و العمل" دربیروت، تنها خواسته تحرکات مردمی در بحرین را دستیابی به حقوق مشروع آنها دانست و گفت:آل خلیفه می خواهد این تحرکات را مذهبی و طایفه ای جلوه دهد.

شيخ " احمد القطان " درمصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: اعتراضات مردم بحرین نه مذهبی است و نه قومی و قبیله ای، بلکه این مردم برای رسیدن به حقوق طبیعی خود اعتراضات مسالمت آمیز را در پیش گرفته اند و رژیم آل خلیفه می خواهد برای باقی ماندن در قدرت، این تحرکات را مذهبی و طایفه ای جلوه دهد.

رئيس انجمن " قولنا والعمل " در بیروت با تاکید بر اینکه آل خلیفه نمی تواند با خواسته های برحق مردم مقابله کند، افزود: دلیل مخالفت آل خلیفه با علمای بحرین به ویژه شیخ عيسى قاسم این است که آنها سخنانشان عقلانی، ملی و در حمایت از مردم بحرین است، مردمی که خواهان ابتدایی ترین حقوق خود هستند.

وی اظهار داشت: از این رو آل خلیفه با این اتهام که علما مردم را به تعصب مذهبی و طایفه ای دعوت می کنند، آنها را مورد پیگرد قرار می دهد.

مسئولان رژیم بحرین اخیرا اجلاس فوق العاده ای را موسوم به شورای ملی برگزار کردند که سبب جار و جنجال بسیاری شده است. این نشست با حضور مجلس نمایندگان و مجلس شورای برای اولین بار پس از سال 2002 تشکیل شد و هدفش تهدید و تحریم فعالان انقلابی، سلب هویت آنها و تعقیب فعالان شبکه های اجتماعی بود.

7/28-

پربیننده ترین خبرها