جنایتکاران چگونه در انگلیس پنهان می شوند

جنایتکاران چگونه در انگلیس پنهان می شوند
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 09:09

یک روزنامه انگلیسی اذعان کرد که این کشور به پناهگاهی امن برای جنایتکاران جنگی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "دیلی تلگراف" امروز در مطلبی تأکید کرد: مسئولان اداره مهاجرت در انگلیس فاش کرده اند که سالانه حدود 100 جنایتکار جنگی که در نقاط مختلف دنیا تحت تعقیب هستند، به انگلیس پناهنده می‌شوند.
بر اساس پرونده های فاش شده از اداره مهاجرت انگلیس، بیش از 800 نفر که در کشورهایشان به ارتکاب جنایات وحشیانه متهم هستند از سال 2005 خود را در انگلیس پنهان کرده و یا به دنبال پناهگاهی برای اقامت هستند.
دیلی تلگراف خاطرنشان کرد، با وجود مخالفت با درخواست بیشتر این افراد برای دریافت پناهندگی یا اقامت، هنوز تعداد بسیاری از آنها به دلیل قوانین "حقوق بشر" در انگلیس زندگی می کنند؛ چرا که بر اساس این قوانین مسئولان انگلیسی نگران هستند که با این افراد بدرفتاری شود. !!
دیلی تلگراف تأکید کرد: کارمندان اداره مهاجرت از ژانویه 2012 توصیه هایی را در ارتباط با پرونده 115 فرد مشکوک به ارتکاب جنایات جنگی ارائه کرده که هم اکنون 99 نفر آنها در انگلیس زندگی می‌کنند و فقط 3 نفر از آنان اخراج شده‌اند.
این روزنامه انگلیسی افزود: ارقام ارائه شده در اسناد رسمی این نگرانی را به وجود آورده که انگلیس به پناهگاهی امن برای افرادی شود که به دلیل ارتکاب جنایتهایی ضد بشریت در دنیا تحت تعقیب هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها