برگزاری مراسم روز قدس در مناطق مختلف جهان

برگزاری مراسم روز قدس در مناطق مختلف جهان
جمعه 11 مرداد 1392 - 14:24

العالم - مراسم روز جهانی قدس همزمان با ایران اسلامی در کشورهای مختلف جهان و فلسطین اشغالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، فلسطینی ها همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گروه گروه با عبور از گذرگاه قلندیا به سوی قدس روانه شدند گذرگاهی که قدس را از دیگر مناطق فلسطینی اطراف جدا می کند و این در حالی است که رژیم اشغالگر صهیونیستی نیروهای بیشتری را در قدس مستقر کرده است.    

لبنانی ها نیز به مناسبت روز جهانی قدس با برگزاری تظاهرات در منطقه النبطیه در جنوب این کشور، بر لزوم تداوم مقاومت ضد صهیونیستی تا  آزاد سازی قدس اشغالی تأکید کردند .

گروه حوثی یمن نیز علماء ، شخصیت های برجسته و هه ساکنین استان صعده در شمال این کشور را به برگزاری تظاهرات روزجهانی قدس فراخواند.

خیابان های استان صعده مملو از پلاکاردهائی با مضمون خطر رژیم صهیونیستی و  لزوم مشارکت در تظاهرات روز جهانی قدس است تظاهراتی که از سه دهه پیش تاکنون با فرمان امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود .

ساکنان استان صعده خود را برای مشارکت در روز جهانی قدس با هدف اعلام حمایت خود از فلسطین و مبارزه با اسرائیل زورگو و تأکید بر لزوم بازگرداندن حقق حقوق فلسطینی ها آماده می کنند.

ائتلاف ملی " مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی " در تونس نیز به مناسبت روز جهانی قدس سومین همایش " مسجد الاقصی " را برگزار کرد که تعدادی از مسئولان مقاومت و گروه های مردمی در آن مشارکت کردند.

سفارت ایران در خارطوم پایتخت سودان نیز همایشی را به مناسبت روز جهانی  قدس با مشارکت شخصیت های سیاسی سودان برگزار کرد . 

پربیننده ترین خبرها