تا ساعاتی دیگر،

حماس اسناد توطئۀ فتح را برملا می کند

حماس اسناد توطئۀ فتح را برملا می کند
سه شنبه 15 مرداد 1392 - 17:38

جنبش حماس اعلام کرد که امروز (سه شنبه) اسنادی را برملا می کند که نشان دهنده نقش جنبش فتح در اقدامات تحریک آمیز رسانه ای در مصر برای مخدوش کردن وجهه ملت فلسطین و گروه های مقاومت در این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه تلویزیونی الاقصی تاکید کرد، برملا کردن این اسناد از سوی حماس برای روشن شدن توطئه فتح است.
قرار است صلاح البرداویل از اعضای ارشد جنبش حماس ساعت 5 عصر به وقت محلی این اسناد را در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاقصی برملا کند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) پیش از این در  روز چهارشنبه (9مر داد ماه) بخشی از اسناد مهم مربوط به دست داشتن مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در شایعه پردازی رسانه های مصری علیه این جنبش را فاش کرد.
نماینده حماس طی کنفرانس مطبوعاتی در غزه  اعلام کرد که هجمه تبلیغاتی رسانه های مصر علیه حماس هیچ دلیل موجهی ندارد و مبنای آن جهل و گمراهی است.

صلاح البردویل از رهبران جنبش حماس در آن کنفرانس گفت: دست داشتن رهبران فتح و مسئولان تشکیلات خودگردان در هجمه ای با هدف تخریب وجهه حماس، جرمی مضاعف است که یکی از مهم ترین اهداف آن ایجاد اختلاف بین دو ملت فلسطین و مصر به منظور تحقق منافع گروهی و جناحی است.

وی تاکید کرده بود که جنبش حماس در امور داخلی هیچ کشور عربی دخالت نکرده و نمی کند و برای همه احترام قائل است و دروغ پردازی های رسانه های مصری علیه حماس قابل اثبات نیست.

این رهبر جنبش حماس در کنفرانس مطبوعاتی غزه، از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح خواست طرف هایی را که دست به اقدامات تحریک آمیز می زنند از این کار بازدارند و روند تخریب وجهه مقاومت ملت فلسطین را متوقف سازند.

البردویل در آن کنفرانس همچنین از مسئولان مصر خواست که این حمله مسموم علیه جنبش حماس و ملت فلسطین را متوقف سازند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها