خبرهای ضد و نقیض درباره تجاوز به سینا

خبرهای ضد و نقیض درباره تجاوز به سینا
شنبه 19 مرداد 1392 - 11:01

درحالیکه برخی منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه سینا در مصر خبر داده اند، ارتش مصر وقوع چنین حملاتی را غیرمنطقی می داند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم؛ رسانه ها به نقل از منابع رسمي رژيم صهيونيستي اعلام کرده اند كه چندین فروند هوايپماي بدون خلبان این رژیم اهدافي را در داخل مرز مصر در شبه جزيره سينا با هماهنگي مسئولان مصري بمباران كردند.

اين درحالي است كه سخنگوي نظامي نيروهاي مسلح مطالب مطرح شده درخصوص حملات رژیم صهیونیستی در داخل خاك مصر را رد كرد و گفت كه درحال حاضر به پاكسازي منطقه اطراف دو محل انفجار ادامه مي دهد.
اين سخنگو در بيانيه اي در صحفه رسمي خود در اينترنت گفت: هرگونه حمله از سوي اسرائيل در داخل خاك مصر به طور كامل بي پايه و اساس است و همچنين ادعاي هماهنگي بين مصر واسرائيل دراين باره اصلا صحت ندارد و با عقل و منطق مغاير است.

خبرگزاري خاورميانه مصر به نقل از شاهدان عيني نوشته است: دستكم 5 فرد مسلح در انفجار جمعه شب در منطقه العجره در شهر مرزي رفح در استان شمال سينا كشته شدند.
شاهدان عيني و برخي منابع افزودند: اين انفجار در نتيجه انهدام سكوي شليك موشك صورت گرفت كه براي نشانه روي به سمت فلسطين اشغالي آماده شده بود.

پربیننده ترین خبرها