واکنش اخوان به حمله صهیونیستها به سینا

واکنش اخوان به حمله صهیونیستها به سینا
يکشنبه 20 مرداد 1392 - 13:22

عضو ارشد حزب آزادی وعدالت شاخه سیاسی گروه اخوان المسلمین مصر، موافقت مسئولان مصری با عملیات هواپیماهای رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه سینا و کشتار مصریها را به شدت محکوم کرد.

"یمن ناهد" روز یکشنبه در گفتگو با شبکه العالم، به سخنان مسئولان جدید مصر مبنی خطر تحصن هواداران و اعضای گروه اخوان المسلمین برای امنیت ملی مصر اشاره کرد و گفت: وقتی که ارتش رژیم اسرائیل در منطقه سینا دخالت و به آن حمله می کند و اعلام می نماید که این کار با هماهنگی ارتش مصر صورت گرفته است، در چنین شرایطی ارتش از کدام امنیت ملی صحبت می کند؟
وی ارتش مصر را به دورغ گویی متهم کرد و افزود: ارتش مصر خبر موافقت با عملیات هواپیماهای رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد ولی چیزی نگذشت و حقیقت آشکار شد و پلیس مصر در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که این کار با هماهنگی کامل ارتش مصر صورت گرفته است.
عضو ارشد حزب آزادی و عدالت با انتقاد از عملکرد مسئولان جدید مصر اظهار داشت: مصری ها همواره به ضرب گلوله ارتش مصر هدف قرار می گیرند و درهمین حال به هواپیماهای اسرائیلی اجازه داده می شود که در حریم هوایی مصر و حاکمیت این کشور هرکاری بخواهند انجام دهند و ملت مصر را هدف قرار داده و به قتل برسانند.
وی با تاکید بر این که موافقت با حمله رژیم صهیونیستی به مردم مصر و حتی گروه های جهادی پذیرفتنی نیست، افزود: چنین موضوعی نیازمند رسیدگی و تحقیقات است زیرا برخورد با این مساله باید توسط ارتش مصر و نه نیروهای بیگانه صورت گیرد .
ایمن ناهد تصریح کرد: ما در کنار ارتش هستیم و با اقدامات برخی فرماندهان سیاسی برای وارد کردن دوباره ارتش در سیاست و خارج کردن آن از نقش ملی خود در حفاظت از امنیت ملی مصر مخالفیم.
وی در ارتباط با تظاهرات و تحصن ها و موضع مسئولان جدید مصری درقبال آن خاطرنشان کرد: مسئولان می خواهند اینگونه القا کنند که همه افراد حاضر در میادین اعضا و هواداران اخوان المسلمین هستند در حالی که بسیاری از مسیحیان، ملی گراهای ناصری، وکلا، روزنامه نگاران، هنرمندان و ورزشکاران مخالف کودتا هستند و در این تحصن ها شرکت دارند.
Fz-10-18:57

پربیننده ترین خبرها