دعوت جنبش تمرد برای ادامه تظاهرات در بحرین

دعوت جنبش تمرد برای ادامه تظاهرات در بحرین
پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 - 10:15

العالم - جنبش" تمرد بحرین" از اقشار مختلف مردم این کشور خواست که با مشارکت در راهپیمایی های گسترده که در 9 محور مختلف برگزار می شود ، به اعتراض های مسالمت آمیز علیه رژیم آل خلیفه ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، این جنبش در بیانیه ای ضمن تاکید بر اینکه راه کار مسالمت آمیز ، راه کاری استراتژیک است ، اعلام کرد که مرحله سرنوشت ساز درمسیر انقلاب بحرین ، فرا رسیده و مردم باید با ادامه تجمع های تحرک های مسالمت آمیز، بر تداوم راه خود تا تحقق مطالباتشان تاکید کنند.

جنبش تمرد بحرین در بیانیه خود ، تاکید کرد که اگر جامعه بین الملل به نقش خود درحمایت از تظاهرکنندگان عمل نکند ، و رژیم بحرین را به پایبندی به مقررات و قوانین بین المللی در ارتباط با حقوق بشر ملزم نسازد، مسئولیت همه موارد نقض حقوق بشر متوجه آن خواهد بود.

این جنبش بحرین از همه آزادگان و شرافتمندان بحرینی که در دیروز ( چهارشنبه چهاردهم اوت) همزمان با سالروز خروج نیروهای استعمارگر انگلیسی از بحرین ، به خواسته های این جنبش پاسخ مثبت دادند و در دفاع از ملت بزرگ بحرین و خواسته های برحق آنان تجمع کردند ، تشکر و قدردانی کرد.

جنبش تمرد همچنین از مالکان و صاحبان مغازه ها و مراکز تجاری نیز که بنا به خواسته این جنبش مراکز و مغازه های خود را در روز چهاردهم اوت تعطیل کردند ، تقدیر کرد.

این جنبش در پایان این بیانیه ، خطاب به ملت بحرین اعلام کرد " ملت بزرگ ، رهبر و  پیشرو بحرین ، برای ادامه راه آماده شوید و ثبات و پایبندی و نیز مسالمت آمیز بودن تجمع های خود را حفظ کنید ، شما امید و آرزوی دموکراسی برای بحرین و امید آزادی برای زندانیان هستید ، شما امید کوچانده شدگان برای بازگشت به وطن هستید ، شما با مقاومت و پایداری خود ،  مدافعان خون های شهدا و آه و ناله های مجروحان  اقدامات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه هستید.

تظاهرات گسترده و مسالمت امیز روز گذشته مردم بحرین با عنوان جنبش تمرد توسط نیروهای نظامی و امنیتی به شدت سرکوب شد و ماموران آل خلیفه با حمله به تظاهرکنندگان و منازل مردم دهها تن را مجروح کرده و عده ای را دستگیر کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها