گزارش تصویری از عملیات موفق ارتش سوریه در ریف دمشق

يکشنبه 27 مرداد 1392 - 14:34

العالم - نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری های شدید با گروه های مسلح توانستند مناطق بسیاری را در "الغوطه شرقی" در "ریف دمشق" پاکسازی کنند.

" دارین فضل " خبرنگار شبکه العالم که نیروهای ارتش سوریه را درعملیات علیه گروه های مسلح همراهی کرده، گزارش داد: نیروهای ارتش پس از پاکسازی مناطقی در الغوطه شرقی در ریف دمشق حرکت خود را از جاده فرودگاه بین المللی این هر آغاز کردند.

عملیات ارتش در این منطقه باعث شد تا گروه های مسلح که در مزارع پنهان شده بودند، به سرعت پا به فرار بگذارند. در پایان این عملیات، روستای " الشامیه " در الغوطه شرقیه به عنوان یکی از مهم ترین پایگاه های عناصر مسلح جبهه النصره به طور کامل تحت کنترل ارتش سوریه قرار گرفت.

یک افسر ارتش سوریه به خبرنگار العالم، گفت: دشمنان می گفتند ورود ارتش به این منطقه غیرممکن است، اما ما از چند محور وارد منطقه شدیم. نبرد در ابتدا کمی سخت بود، اما به سرعت توانستیم عناصر مسلح را سرکوب کنیم.

یکی دیگر از نظامیان ارتش نیز به خبرنگار العالم گفت: کنترل ارتش سوریه بر روستای الشامیه، طبق اذعان یکی از سرکردگان جبهه النصره  به معنای ناکامی و شکست ِطرح تروریست ها در الغوطه شرقی است.

منطقه الخميسيه در الغوطه شرقی، منطقه مهم دیگری است که تنها چند ساعت طول کشید تا کاملا از وجود تروریستها پاکسازی شود. ارتش مقادیر زیادی مواد منفجره را که تروریست ها در کنار جاده کارگذاشته بودند، خنثی کرد.

17-23:44

پربیننده ترین خبرها