حمله به سوریه جدی‌تر است یا پوکر بازی با موبایل؟!

حمله به سوریه جدی‌تر است یا پوکر بازی با موبایل؟!
چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 19:03

سناتور جمهوری‌خواه امریکایی و مدافع سرسخت طرح حمله به سوریه، در جلسه بررسی این طرح، با تلفن همراه خود "پوکر" بازی می‌کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، جدیت موضوع بررسی حمله به سوریه، موجب نشد که مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکایی، از بازی با تلفن همراه خود دست بردارد.

روزنامه واشنگتن پست تصاویری منتشر کرده است که براساس آن مک کین در جلسه شنود کمیته روابط خارجی سنا در روز سه‌شنبه با تلفن مدل آیفون خود مشغول بازی پوکر بوده است.

این تصاویر که توسط ملینا مارا، خبرنگار کهنه‌کار واشنگتن پست برداشته شده، به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد و مک کین 77 ساله را بر آن داشت که در صفحه شخصی خود درتویتر با اعتراف به این کار، بنویسد: «یک رسوایی! من سه ساعت در جلسه بررسی طرح حمله به سوریه با آیفون خود بازی می‌کردم و از همه بدتر این که "هزاران دلار" باختم»!

مک کین، یکی از سرسخت‌ترین مدافعان دیرینه مداخله نظامی در سوریه است که به طرح باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا برای اقدام نظامی علیه سوریه چراغ سبز نشان داده است. او گفته است که اگر این طرح تنها با یک رای تصویب نشود، این امر یک فاجعه خواهد بود.

برخی از کاربران اینترنت در واکنش به این خبر، با اشاره به جدی نبودن تهدیدات آمریکا برای حمله به سوریه نوشتند: مک کین میز پوکر را به میز مذاکره درباره حمله به سوریه ترجیح می دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها