اهانت صهیونیست ها به مسجد الاقصی با حمایت پلیس

اهانت صهیونیست ها به مسجد الاقصی با حمایت پلیس
سه شنبه 19 شهريور 1392 - 17:45

ده ها شهرک نشین صهیونیست در اقدامی توهین آمیز با حمایت پلیس رژیم اشغالگر قدس وارد محوطه مسجد الاقصی شدند .

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، حدود یکصد شهرک نشین با همراهی نیروهای پلیس، از طریق دروازه المغاربه ( باب المغاربه ) وارد مسجد الاقصی شدند و با صدای بلندی سرودهای خاص خود را می خواندند.
اینگونه اقدام اهانت آمیز شهرک نشینان معمولا به دعوت سران گروه ها و جریانهای افراطی صهیونیستی و در مناسبتهای خاص صورت می گیرد.
در همین راستا "یوحانان دانینو" فرمانده کل پلیس رژیم اشغالگر در مصاحبه با روزنامه "اسرائیل هیوم" مدعی شد که مسجد الاقصی در محل معبد ادعایی صهیونیستها احداث شده است به همین دلیل ورود صهیونیستها به این مسجد حق مسلّم آنها است .
مؤسسه فلسطینی " مسجد الاقصی " اظهارات دانینو را محکوم و اعلام کرد که چنین اظهاراتی برای زمینه سازی جهت ورود مکرر صهیونیستها به مسجد الاقصی است.
مؤسسه مسجد الاقصی افزود، پلیس و سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن احساسات مسلمانان به صهیونیست ها اجازه ورود به مسجد الاقصی را می دهند و از آنها تا خروج از این مسجد حفاظت می کنند.
مؤسسه مسجد الاقصی از سران کشورهای عربی و اسلامی به علت سکوت در قبال توهین مکرر صهیونیست ها به مسجد الاقصی انتقاد کرد و افزود : سران کشورهای عربی و اسلامی نباید فلسطینی ها را تنها بگذارند و فقط نظاره گر یهودی سازی قدس خصوصاً مسجد الاقصی باشند .

 

پربیننده ترین خبرها