جشن تولد بشار اسد امسال چگونه بود؟

جشن تولد بشار اسد امسال چگونه بود؟
چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 21:52

در شرایطی که سایه جنگ‌افروزی غربی‌ها بر سوریه هر روز کمرنگ‌تر می شود، هواداران بشار اسد رئیس جمهور سوریه، امروز چهل و هشتمین زادروز وی را در حال و هوایی متفاوت با این قبیل جشن‌ها برگزار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، هواداران رئیس جمهور سوریه، امروز چهارشنبه (20 شهریور) در چهل و هشتمین زادروز وی، با برگزاری راهپیمایی سواره در پایتخت، حمایت خود را از وی اعلام کردند.

حامیان دولت و رئیس جمهور سوریه، در روز میلاد بشار اسد، کارناوالی به راه انداختند و با خودروهاشان از مجتمع ورزشی الجلاء واقع در منطقه المزّه تا خیابان الثوره در مرکز دمشق، سواره راهپیمایی کردند، تا زادروز رئیس جمهور خود را به گونه ای متفاوت گرامی بدارند.

طبیعی است که در شرایط خاص کشور سوریه، رئیس جمهور بشار اسد به فکر جشن گرفتن یا حتی به یاد آوردن روز تولد خود نباشد، اما هوادارانش امسال این کار را به شیوه ای متفاوت انجام دادند، چرا که با ادامه مقاومت و پایداری مردم سوریه در برابر جنگ مستقیم و غیرمستقیم ده ها کشور تروریست‌پرور و صدها گروهک تروریستی، اکنون بشار اسد در نگاه بسیاری از جوانان این کشور، به سمبل و رمز این پایداری تبدیل شده است.

دکتر بشار اسد که پزشک متخصص چشم است و در سال 2000 به ریاست جمهوری سوریه رسید، امروز چهل و نهمین سال زندگی خود را آغاز کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها