ادعای وزیر صهیونیست درباره برنامه هسته‌ای ایران

ادعای وزیر صهیونیست درباره برنامه هسته‌ای ایران
جمعه 29 شهريور 1392 - 22:25

رژیم صهیونیستی پیشگویی هایی زمان‌دار و دروغین درباره احتمال ساخت بمب اتمی توسط جمهوری اسلامی ایران را از سرگرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "یووال اشتاینیتز" وزیر امور راهبردی و اطلاعات رژیم صهیونیستی ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران احتمالا در شش ماه آینده سلاح اتمی خواهد ساخت.

وی روز جمعه در گفت وگو با نشریه عبری "اسرائیل هایوم" با اشاره به این که هیچ مجالی برای ادامه مذاکره [5+1] با ایران وجود ندارد، گفت: ایران بر این باور است که همچنان برای مانور دادن و وقت کشی از طریق ادامه مذاکرات با جامعه جهانی فرصت دارد و این مساله بسیار مهم و خطرناک است.

این وزیر صهیونیست در چارچوب تلاش هایش برای ترویج ایران هراسی ادعا کرد: تا وقتی که آمریکا تهدید به حمله نظامی به ایران نکند، جمهوری اسلامی، برنامه هسته ای خود را متوقف نخواهد کرد.

وزیر امور راهبردی و اطلاعات رژیم صهیونیستی سپس با اشاره به این که "بنیامین نتانیاهو" از وقایع سوریه عبرت گرفته است و می داند که جامعه جهانی نتوانست در طولانی مدت این مساله را حل و فصل کند، افزود: همه باید بدانیم که اگر ما از خودمان دفاع نکنیم، کسی برای نجاتمان نخواهد آمد و به این ترتیب، باید همه تلاش خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی به کار بگیریم.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز 30 سپتامبر جاری در دیدار با "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا، درباره موضوع ایران، سوریه و دیگر مسائل خاورمیانه گفت و گو خواهد کرد.


26

پربیننده ترین خبرها