سرقت دختر جوان سعودی ازپنج بانک آمریکایی

سرقت دختر جوان سعودی ازپنج بانک آمریکایی
يکشنبه 7 مهر 1392 - 10:02

دادگاه سانت پل آمریکا قرار است پرونده یک دختر جوان سعودی - آمریکایی را به اتهام سرقت از پنج بانک آمریکایی در کمتر از سه هفته، بررسی کند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این پرونده مورد توجه رسانه های محلی شهر رزویل در ایالت مینه سوتا امریکا قرار گرفته است. "رانیا الهذیلی" (23 ساله) دستکم به چهار سرقت از  پرونده دزدی هایی که در اختیار دادگاه فدرال است اعتراف کرده، اما پلیس فدرال آمریکا به رانیا مظنون است که شاید در چندین سرقت دیگر که مدتها پیش اتفاق افتاده نیز دست داشته باشد.
به همین دلیل دادگاه شهر رزویل از آزادی این دختر جوان سعودی که دهم سپتامبر گذشته به اتهام سرقت از پنج بانک مختلف در تاریخ های پانزدهم و بیست و سوم اگوست و یکم ،پنجم و دهم سپتامبر بازداشت شد، خودداری کرد.

اسناد این دادگاه بیانگر اعتراف  رانیا به سرقت از چهار بانک است ،رسانه های محلی از جمله روزنامه " استار تریبون" نیز گفت دادگاه از بیم  سفر متهم به عربستان از آزادی وی به قید وثیقه تا زمان محاکمه خودداری کرد.

"استیون رو " قاضی دادگاه تأکید کرد: رانیا درزندان رمزی بازداشت است، و دهم ماه جاری برای اولین بار در مرکز تجاری روزیدال  بازداشت شد.
اسناد دادگاه حاکی است که بازجویی از این دختر جوان ثابت کرده که وی با این جمله که سلاح در اختیار دارد کارمند یک بانک را ترسانده و 2350 دلار از وی دریافت کرده، اما رانیا به شماره سریال پولهای دریافتی که علامت  مشخص میان بانکها و پلیس برای شناختن دزدهاست دقت نکرده بنابراین به نظر می رسد اثبات اتهام این دختر سعودی برای پلیس بسیارآسان است.

شایان ذکر است این دختر سعودی سال 2008 توانست مدرک دوره دبیرستان  خود را از رزویل دریافت کند.
 

پربیننده ترین خبرها