نتانیاهو برای مقابله با روحانی به نیویورک می رود

نتانیاهو برای مقابله با روحانی به نیویورک می رود
يکشنبه 7 مهر 1392 - 11:44

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که گویا از نتایج سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به نیویورک نگران شده، تأکید کرد که برای مقابله با مواضع روحانی به آمریکا سفر می کند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی یسرائیل هایوم به نقل از "بنیامین نتانیاهو" نوشت: "به زودی واقعیت ها را در مجمع عمومی سازمان ملل خواهم گفت. با افشای واقعیت ها می توان اظهارات پر زرق و برق رئیس جمهور ایران را خنثی کرد . مقابله با اظهارات رئیس جمهوری ایران برای برقراری صلح جهانی و تأمین امنیت اسرائیل ضروری است."

روزنامه "یديعوت آحارونوت" نیز در خبری نوشت: "بنیامین نتانیاهو مصمم به مقابله با حمله "لبخند" حسن روحانی رئیس جمهور ایران است، و به زودی مدارکی دالّ بر تلاش تهران برای ساخت بمب اتمی را به مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه خواهد کرد."
"ناحوم بارنیع" مقاله نویس یدیعوت آحارونوت نیز در مطلبی نوشت: "آمریکا دیگر ایران را به بمباران تأسیسات هسته ای این کشور ظرف چند ماه آینده تهدید نمی کند، و گویا اسرائیل نیز از تهدید ایران دست برداشته است ."
یدیعوت احرونوت همچنین در گزارشی، اقدام دولت آمریکا در بازگرداندن جام تاریخی ( شیردال) به ایران را اولین توجه آمریکا به ایران توصیف کرد.
این روزنامه همچنین خاطرنشان کرد، نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل مدارک اثبات تلاش ایران برای ساخت بمب اتمی را ارائه می دهد، ولی معلوم نیست که آیا گوش شنوایی برای اظهارات خود خواهد یافت.!
روزنامه صهیونیستی "معاریو" نیز تأکید کرد: نتانیاهو در سازمان ملل خواهد گفت : "تحریم های ایران به جای کاهش یافتن باید تشدید شود."
این روزنامه همچنین خاطرنشان کرد که نتانیاهو به زودی با آغاز حملات تبلیغاتی در آمریکا، درباره تعامل با ایران هشدار خواهد داد.
معاریو همچنین به نقل از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد: "باور غالب در اسرائیل این است که آمریکا از جنگ خسته شده است و می خواهد طرح های ایران را بپذیرد ."

روزنامه هاآرتص نیز در مطلبی گزارش داد: "نتانیاهو به نیویورک می رود و منبعی عالی رتبه در قدس اعلام کرد که وی مسائل پشت پرده جریان اعتدال ایران را فاش خواهد کرد ."
هاآرتص همچنین خبر داد: "گرمی روابط آمریکا و ایران باعث نزدیکی روابط اسرائیل و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس می شود کشورهائی که نگران تأثیر سوء روابط آمریکا و ایران در روابط خود با آمریکا هستند ."

روزنامه موسوم به "ییسرائل هایوم" نیز در خبری به نقل "گیلعاد اِردان" وزیر جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نوشت: " نتانیاهو گزارش های اطلاعاتی را که قبلاً فاش نکرده بود ، در اختیار سازمان ملل خواهد گذاشت. " 
این روزنامه همچنین خاطرنشان کرد که "شیمون پرز" راهی هلند می شود تا در دیوان کیفری بین المللی در لاهه سخنرانی کند . 

پربیننده ترین خبرها