مسئول صهیونیست: لحن روحانی جدید بود

مسئول صهیونیست: لحن روحانی جدید بود
يکشنبه 7 مهر 1392 - 14:39

وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی لحن رئیس جمهور ایران در نیویورک را جدید و معتدل توصیف کرد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری العالم، "گیل تماری" گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی در نیویورک گفت: "برخلاف سالهای گذشته اظهارات رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل با خروج حضار از جلسه همراه نشد."

تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش، بخشی از اظهارات دکتر "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران را در مجمع عمومی سازمان ملل پخش کرد.
گزارشگر صهیونیست در ادامه خاطرنشان کرد: "سخنان روحانی در را به روی دیپلماسی گشود. اما راه رسیدن به راهکار دیپلماسی برای حل موضوع هسته ای ایران طولانی است .. نشست وزرای امور خارجه، اولین گام در این زمینه است."
وی خاطرنشان کرد: "نتانیاهو اظهارات روحانی را گمراه کننده می داند."
"یوفال اشتاینیتز" وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره اظهارات روحانی به گزارشگر کانال ده گفت: "لحن سخنان رئیس جمهور ایران در نیویورک جدید و معتدل بود.اما هیچ تعهدی مبنی بر متوقف کردن برنامه هسته ای ایران در آن دیده نمی شود."
گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی تأکید کرد: "از نظر تل آویو سخنان روحانی در زمینه رفتار اسرائیل با فلسطینیها، تهاجمی بود. شعار اسرائیل باید از بین برود در مانور نیروهای مسلح ایران که پیش از سفر روحانی به نیویورک و با حضور وی برگزار شد، به وضوح دیده می شود."
وی افزود: "نکته تسمخر آمیز اینجا است که اوباما در پایان نشستهای مجمع عمومی سازمان ملل، خواستار دیدار با مسئولان ایرانی شد که آنها جواب دادند که موضوع بسیار پیچیده است و امکان این دیدار در حال حاضر میسر نیست. ولی روحانی در گفتگو با شبکه سی ان ان  با زبان انگلیسی با مردم آمریکا صحبت کرد، و جادوی خود برای جذب آمریکاییها را بیشتر کرد."

پربیننده ترین خبرها