گزارشی هولناک از اقدامات گروه های تروریستی در سوریه

گزارشی هولناک از اقدامات گروه های تروریستی در سوریه
دوشنبه 15 مهر 1392 - 12:58

خبرنگار شبکه تی وی 7 بلغارستان در گزارشی از سوریه گفت: گروه های تروریستی در سوریه کودکان را آموزش نظامی می دهند، زنان را مورد تعرض قرار می دهند و شهروندان را سر می برند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خانم "کتی تین شیبا" در گزارشی از شهر "معلولا" گفت: گروه های مسلح کودکان را برای جنگ آموزش می دهند، زنان را مورد تعرض قرار می دهند و شهروندان را سر می برند.

این خبرنگار بلغاری خاطرنشان کرد: شهر پر از تک تیراندازهای "جبهة النصره" وابسته به القاعده است. آن ها به کلیساها و امکان تاریخی هم حمله می کنند و آثار تاریخی و مسیحی را از بین می برند.

به گفته این خبرنگار، وی و گروه خبری اش از حمله گروه های ترورسیتی در امان نماندند، اما به کمک ارتش سوریه از حمله نجات یافتند.

خانم شیبا درباره منطقه غوطه اظهار داشت: بیش از 700 هزار نفر از این منطقه کوچ کرده اند و بسیاری از مردم به دست گروه های مسلح تندرو کشته و خانه هایشان ویران شده است.

"بلال دقماق" از فرماندهان گروه تروریستی جبهه النصره در غوطه، به خبرنگار بلغاری  می گوید: عربستان، قطر و برخی از کشورهای اروپایی رسما به ما کمک های مالی و پشتیبانی می دهند.

خبرنگار شبکه تی وی 7 بلغارستان گزارش خود را با این عبارت به پایان می رساند: آیا جامعه بین المللی می تواند در قرن 21 در مقابل تروریست های قلب خوار و کسانی که سر انسان را می برند، سکوت کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها