تانک‌های منهدم شده، دامی برای تروریست‌ها در سوریه

تانک‌های منهدم شده، دامی برای تروریست‌ها در سوریه
شنبه 13 مهر 1392 - 23:19

العالم - عناصر وابسته به گروه های مسلح در ریف حماه سوریه بر دشواری نبرد با ارتش سوریه و شکست عملیات تصرف شهر "مورک" واقع در ریف حماه شمالی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نبرد برای تصرف شهر "مورک" برای عناصر مسلح کار ساده ای نیست زیرا نظام سوریه بر اهمیت راهبردی این شهر که پل ارتباطی مناطق "طیبه الامام" و "صوران" با "خان شیخون"، "حیش" و "معره النعمان" می باشد، واقف است.

 "آسیا نیوز"با اشاره به دام ارتش سوریه برای عناصر مسلح در این شهر، می نویسد: نیروهای ارتش سوریه چند دستگاه تانک منهدم شده را در برخی گذرگاه های این منطقه به آتش کشیدند و عناصر مسلح به گمان این که این منطقه از نیروهای ارتش خالی شده به این گذرگاه ها یورش بردند اما متوجه شدند که ارتش برای آنها دام گذاشته که این امر منجر به کشته و زخمی شدن ده ها عنصر مسلح انجامید.

آسیا نیوز می افزاید: پیامدهای ناگوار شکست گروه های مسلح برای سیطره بر شهر مورک، گروه های مخالف را به شدت تحت تاثیر قرار داده زیرا این گروه ها پیشتر طی بیانیه ای اعلام کرده بودند که عناصر مسلح توانسته اند گذرگاه های این شهر  را به تصرف خود درآورند اما اعلام عقب نشینی تاکتیکی سریع این عناصر با واکنش های ضد ونقیض مخالفان مواجه شد و برخی گروه های مخالف، عناصر مسلح را متهم کردند که در بسیاری اوقات دست به درگیری های خودسرانه می زنند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها