تیراندازی برای متوقف کردن خودروی یک خانواده عربستانی

تیراندازی برای متوقف کردن خودروی یک خانواده عربستانی
شنبه 20 مهر 1392 - 12:25

یک شهروند سعودی از مراجع امنیتی ذیربط درخواست کرد برای تحقیقات و بازخواست عاملان تعقیب و تیراندازی به خودروی وی وارد عمل شوند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "الحیاه"، این شهروند عربستانی گفته است، درحالیکه با خانواده خود سوار بر خودرو درحال حرکت بود، نیروهای امنیتی به سمت آنها تیراندازی کرده و باعث رعب و وحشت آنها شدند.
وی با اشاره به اینکه فرزندش راننده خودرو بود خاطرنشان کرد: هنگامیکه به همراه همسر و فرزندان در جاده جوف آل الشواط به لزمه دراستان احد رفیده از توابع منطقه عسیر در حرکت بود هدف تیراندازی قرار گرفت.

این شهروند که (ع. م . القحطاني) نام دارد، درباره جزئیات حادثه گفت: خودروی من هدف تیراندازی نیروهای امنیتی قرار گرفت؛ آنها سوار بر یک دستگاه خودروی پلاک شخصی بوده و لباس غیرنظامی و نقاب داشتند ... خانواده ام لحظات بسیار پرتنش و دلهره آمیزی را پشت سر گذاشتند.
وی افزود: فرزند بزرگم که 17 سال داشت راننده بود و قبل از ورود ما به میدان محله لزمه، این خودروی امنیتی به همراه گشتی های پلیس به ما نزدیک شدند، سپس یکی از سرنشینان آن خودرو شروع به تیراندازی به سمت ما کرد؛ فرزندم هم سرعت خود را دور میدان زیاد کرد اما با این حال تعقیب و تیراندازی ادامه داشت تا اینکه راننده خودروی امنیتی توانست در ورودی محله لزمه خود را به خودروی ما بکوبد و هر دو خودرو متوقف شد .. آنها سپس دستهای فرزندم را بستند و او روی زمین خواباندند، و اهالی منطقه نیز که صدای تیراندازی را شنیده بودند، در محل جمع شدند.
این شهروند عربستانی تأکید کرد: این رفتار غیرمنطقی است و درشان نیروهای امنیتی که مدعی تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان هستند، نمی باشد و من خواهان بازخواست عاملان این ماجرا هستم که بدون هرگونه تحقیق درخصوص خودرو و راننده و سرنشینان آن، اینگونه برخورد کردند.
این درحالی است که عبدالله آل شعثان سخنگوی امنیتی پلیس منطقه عیسر در توجیه این ماجرا گفته است که این خودرو شیشه های دودی داشت و در جای مشکوکی در حرکت بود.

پربیننده ترین خبرها