رژیم صهیونیستی:

محمد عاصی مهندس عملیات انفجار اتوبوس در قدس بود

محمد عاصی مهندس عملیات انفجار اتوبوس در قدس بود
سه شنبه 30 مهر 1392 - 13:39

رژیم صهیونیستی مدعی شد که شهید محمد عاصی (24 ساله) که صبح امروز سه شنبه در جریان درگیری با عناصر یگان ویژه رژیم صهیونیستی در نزدیکی روستای کفر نعمه در بلعین به شهادت رسید، مهندس عملیات انفجار اتوبوس در قدس در جریان جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از پایگاه خبری عبری زبان "واللا" از پایگاه های نزدیک به سرویس های امنیتی رژیم اشغالگر قدس، محمد عاصی مهندس عملیات انفجار اتوبوس در تل آویو در جریان عملیات "سنگ های سجیل" بود.

این پایگاه صهیونیستی خاطر نشان کرد که عاصی از همان زمان تحت پیگرد ارتش عبری قرار داشت و نظامیان ارتش عملیات های متعددی برای بازداشت وی اجرا کرده بودند، اما وی هر بار توانسته بود از چنگ آنها فرار کند، تا اینکه شب گذشته پس از تعقیب و گریز، وی را در یک غار در نزدیکی روستای کفر نعمه در بلعین محاصره کرده و پس از تیراندازی و درگیری مسلحانه او را به شهادت رساندند.

ارتش عبری اعلام کرده است که غار محل اختفای محمد عاصی را با یک فروند موشک ضد تانک هدف قرار داده است و محمد عاصی در جریان این حمله به شهادت رسیده است.

پایگاه خبری واللا به نقل از یک افسر بلندپایه ارتش عبری اعلام کرد که سرویس های امنیتی از یک سال پیش محمد عاصی از مبارزان گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تحت تعقیب و پیگرد قرار داده بودند و در نهایت توانستند وی را به شهادت برسانند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان درگیری های مسلحانه با مبارزان فلسطینی در روستای کفر نعمه واقع در نزدیکی بلعین، یک مبارز فلسطینی را به شهادت رسانده بودند که گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد این فرد "محمد عاصی" از فعالان گروهان های قدس است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها