شکست عمر چچنی در جنگ با کردهای سوری

شکست عمر چچنی در جنگ با کردهای سوری
دوشنبه 13 آبان 1392 - 21:15

العالم - یک منبع نزدیک به گروه تروریستی موسوم به "جیش المهاجرین والانصار" گفت: "عمر چچنی" سرکرده "داعش" از چند روز پیش فرماندهی اتاق عملیات علیه کردها را به یکی از سرکرده های نظامی جنبش احرار الشام تحویل داده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع ضرورت های میدانی ناشی از نوع نبرد با کردهای سوریه را علت این تغییر فرماندهی دانست و به خبرگزاری آسیا گفت: جنبش احرار الشام در جنگ با کردها به سیاست زمین سوخته متوسل خواهد شد و قبل از بمب باران یک منطقه و خالی کردن آن از سکنه هرگز به آنجا حمله نخواهد کرد.

به گفته این منبع، عمر چچنی فرماندهی اتاق عملیات علیه کردها را به جنبش احرار محول کرده، تا به مقابله با گروه های مسلح ارتش آزاد بپردازد.
این منبع تاکید کرد: چچنی دستورات لازم، مبنی بر ضرورت پایان دادن به کار "خالد الحیانی" و گروه مسلح تحت فرماندهی وی موسوم به "شهداء بدر" را در سریع ترین زمان صادر کرده است.

خاطرنشان می شود که دولت اسلامی عراق و شام" داعش" به سرکردگی چچنی از چند روز پیش درگیری های شدیدی علیه گروه تروریستی خالد الحیانی آغاز کرده است.
یک منبع میدانی در این زمینه به خبرگزاری آسیا گفت: این درگیری ها هنوز هم ادامه دارد و داعش توانسته گروه وابسته به الحیانی را وادار به عقب نشینی کند و بر چند ساختمان محل استقرار آنها سیطره یابد.

پیشتر خبرهایی درباره هلاکت عمر چچنی منتشر شد، اما منابع مستقل این خبر را تایید نکردند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها